امروز:
سه شنبه - 4 ارديبهشت - 1403
ساعت :

سرمربی پورتو: طارمی بازیکنی فوق‌العاده است

سرمربی تیم فوتبال پورتو گفت: طارمی بازیکن فوق‌العاده‌ای است که در آینده بیشتر به ما کمک خواهد کرد.

به گزارش حبیب خبر به نقل از ایرنا، تیم فوتبال پورتو پرتغال که امسال مهدی طارمی را از ریوه آوه به خدمت گرفته، نتوانسته فصل را موفق آغاز کند و همین موضوع موجب شد تا انتقادات بیش از پیش از کونسیسائو سرمربی این تیم مطرح شود.

شکست ۳ بر یک برابر منچسترسیتی در لیگ قهرمانان هم بیش از پیش به این انتقادات دامن زده است.

پورتو سه شنبه شب باید برابر المپیاکوس به میدان برود و سرمربی پورتو باید تیمش را برای این دیدار حساس آماده کند.

پورتو مهدی طارمی را به  عنوان آقای گل پرتغال به خدمت گرفت اما ضعف این تیم در گلزنی انتقاداتی را علیه سرمربی تیم مطرح کرده که چرا از ستاره ایرانی تیمش بازی نمی‌گیرد.

سرجیو کونسیسائو در بخش از صحبتهایش گفت: حضور در پورتو و بازی کردن در این تیم آسان نیست. اینگونه نیست که مسی و، رونالدو و چندین بازیکن دیگر به ما ملحق شده‌اند. بازیکنان جدید ما از شرایط مختلفی آمده اند و طبیعی است که یک زمانی برای سازگاری و هماهنگی نیاز داشته باشند.

سرمربی پورتو در خصوص انتقادهایی که در مورد استفاده از روش‌های محافظه کارانه و دفاعی‌اش مطرح می‌شود، اظهار داشت: این چه حرفی است؟ من محافظه کار نیستم. در بازی‌های اول بازیکنانی که شناخت بیشتری از آن‌ها دارم و چندین سال است که در این تیم حضور دارند را میدان دادم. من همیشه برای پیروزی بازی می کنم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش در خصوص عدم استفاده از مهدی طارمی اظهار داشت: مهدی بازیکن فوق‌العاده‌ای است که در بخش هجومی کمک زیادی به تیم می‌کند اما او تنها یک نصفه روز با ما تمرین کرد و پس از آن به اردوی تیم ملی کشورش رفت. او تازه برگشته و نمی‌توانیم به این سرعت به او بازی بدهیم. طارمی روحیه بالایی برای قهرمانی و موفقیت دارد اما باید زمان بگذرد تا او به هماهنگی برسد.

کونسیسائو در مورد انتقادات از مهاجم اول تیمش تونی مارتینز اظهار داشت: تونی ۱۵ روز با ما تمرین کرد اما طارمی تنها یک روز با تیم من بود. چرا فکر می‌کنید این عجیب است که تونی از ابتدا بازی کند؟ طارمی هم به ما کمک خواهد کرد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید