امروز:
پنجشنبه - 9 فروردين - 1403
ساعت :

استقلال ۲ - نفت مسجدسلیمان یک/ اولین برد فکری با آبی ها

تیم فوتبال استقلال موفق شد با هدایت سرمربی جدیدش در دیداری دوستانه نفت مسجدسلیمان را شکست دهد.

به گزارش حبیب خبر به نقل از ایسنا، تیم‌های فوتبال استقلال و نفت مسجد سلیمان، امروز(دوشنبه) در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند. این بازی در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی و در دو وقت ۴۰ دقیقه‌ای برگزار شد و استقلال در پایان توانست با نتیجه ۲ بر یک حریفش را شکست دهد. این مسابقه اولین تجربه محمود فکری به عنوان سرمربی استقلال در یک بازی جدی و با تیمی لیگ برتری بود.

استقلال بازی را با ترکیب سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، شاهین طاهرخانی، میلاد زکی‌پور، احمد موسوی، فرشید باقری، مسعود ریگی، آرش رضاوند، داریوش شجاعیان و سجاد آقایی آغاز کرد.

آبی‌پوشان در تمام نیمه اول مالک توپ و میدان بودند و موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ حریف ایجاد کردند که در نهایت این نیمه با دو گل مسعود ریگی(دقیقه ۲۸) و آرش رضاوند(دقیقه ۳۴)، ۲ بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

در نیمه دوم رشید مظاهری به جای سید حسین حسینی درون دروازه استقلال قرار گرفت. چند دقیقه بعد از شروع بازی هم متین کریم‌زاده، بابک مرادی و وریا غفوری برای استقلال وارد زمین شدند. زکریا مرادی و امیرحسین خدامرادی دیگر تعویض‌های استقلال بودند.

در دقیقه ۷۳ مسابقه نفت مسجدسلیمان موفق شد یکی از گل‌ها را جبران کند؛ شوت مهدی نیایش از روی ضربه ایستگاهی با برخورد به دیوار دفاعی تغییر جهت داد و وارد دروازه استقلال شد.

در نیمه دوم بازی پایاپای دنبال شد و همچنین برخوردها نسبت به نیمه اول بیشتر بود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید