امروز:
پنجشنبه - 6 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: جایگاه خاصی از جدول مدنظرمان نیست اما تلاش می کنیم بازی های تماشاگرپسندی به نمایش بگذاریم و دل هواداران را شاد کنیم.

ابوذر شجاعی روز یکشنبه گفت: خوش بختانه از منابع مختلفی، یک بودجه برای تیم در نظر گرفته و تلاش می کنیم تمام موانع و مشکلات را برطرف کنیم و با قوای بیشتری وارد مسابقات شویم. موافقت اولیه در خصوص تعیین تکلیف باشگاه صورت گرفته و منتظر ابلاغ از سوی وزارت نفت هستیم.

وی عنوان کرد: تیم ما اکنون در اردوی آماده سازی در تهران به سر می برد و سعی می کنیم در بازار نقل و انتقالاتی به خوبی یارگیری کنیم. ما تاکنون سه بازی تدارکاتی انجام دادیم و قرار است در روزهای آینده با استقلال و ۲ تیم از لیگ برتر و لیگ یک بازی کنیم.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان افزود: شرایط ما از حالت اولیه تغییر کرده و اکنون در وضعیت نسبتا خوبی قرار داریم. در حال مذاکره با بازیکنمان مدنظر کادر فنی هستیم، خوشبختانه برخی از بازیکنان را جذب کرده و سعی می کنیم تعداد باقی مانده را تا قبل از پایان فصل نقل و انتقالات جذب کنیم تا بتوانیم حضور موفقی در فصل آینده داشته باشیم.

بودجه تیم بالای یکصد میلیارد ریال است

وی با اشاره به اینکه انتظار داریم هواداران مثل همیشه و به ویژه فصل قبل در کنار تیم باشند گفت: امیدواریم فصل خوبی را سپری کرده و دل هواداران و مردم خوزستان به خصوص شهرستان های بختیاری نشین را شاد کنیم.

شجاعی عنوان کرد: در دو و سه روز آینده بازیکنان باقی مانده در پست های مختلف را جذب می کنیم. بودجه امسال بالای یکصد میلیارد ریال است و تلاش می کنیم بهترین امکانات را در اختیار بازیکنان قراردهیم.

به گزارش ایرنا، چندی پیش سیدمجتبی حسینی سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل مشکلات موجود در تیم تا مرز کناره گیری پیش رفت اما در نهایت با تلاش مسئولان باشگاه و همچنین مقامات شهری و استانی شرایط این تیم بهبود یافته و در مسیر امیدوار کننده‌ای قرار گرفته است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید