امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

 رییس هیات بوکس خوزستان گفت: بوکسور خوزستانی با درخشش در رقابت‌های انتخابی تیم ملی، برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک انتخاب شد.

حمید زنگنه منش روز یکشنبه گفت: مسلم مقصودی با درخشش در مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان کشور و شکست تمام حریفان خود جواز حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک ۲۰۲۱ را دریافت کرد.

وی با بیان اینکه رقابت‌های گزینشی المپیک اسفند امسال برگزار خواهد شد افزود: این بوکسور خوزستانی در شرایط بسیار خوبی قرار داشته و با توجه به انگیزه‌ای که دارد احتمال حضور در مسابقات المپیک را خواهد داشت.

رییس هیات بوکس خوزستان در ادامه به حضور ۲ ورزشکار خوزستانی در اردوی انتخابی تیم ملی جوانان کشور اشاره کرد و اضافه کرد: محمدپارسا غلامیان و ابوالفضل امیدیان ۲ ورزشکار مستعد خوزستانی حاضر در تیم ملی جوانان هستند که خود را برای حضور در مسابقات جهانی آماده می کنند.

وی با اشاره به اینکه رقابت‌های بوکس جوانان جهان فروردین سال آینده در لهستان برگزار می شود گفت: با توجه به اینکه امیدیان از تجربه بالاتری برخوردار است احتمال حضور این ورزشکار در رقابت‌های جهانی وجود دارد که امیدواریم با موفقیت همراه شود.

زنگنه منش، در خصوص فعالیت هیات‌های شهرستانی افزود: هم اکنون هیات‌های بوکس در اهواز، اندیمشک، دزفول، گتوند، شوشتر، باغملک، ایذه، آبادان، خرمشهر، ماهشهر و بندرامام فعال هستند و تلاش می‌کنیم هیات‌‎های دیگر شهرستان‌های استان را فعال کنیم.

وی ادامه داد: به دلیل شیوع ویروس کرونا تمامی فعالیت‌های درون سالنی بوکس تعطیل شده است و قادربه اجرای برنامه‌ها نیستیم لذا تمریناتمان را در فضای باز انجام می‌دهیم.

 

تیم های فوتبال فولاد و نفت آبادان به مصاف آلومینیوم اراک و استقلال خوزستان می‌روند

تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و نفت آبادان که در اردوی آماده سازی پیش فصل قرار دارند در بازی تدارکاتی به ترتیب به مصاف تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال خوزستان می‌روند.

۲ تیم فولاد و نفت آبادان فصل گذشته عملکرد خوبی در لیگ داشتند و در نهایت عنوان های سوم و هفتم جدول رده بندی را به خود اخحتصاص دادند. فولادی ها با قرار گرفتن در مکان سوم جدول جواز حضور در جام باشگاه های آسیا را کسب کردند.

 

پیروزی تیم فوتبال نفت آبادان در دومین بازی تدارکاتی

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان دومین بازی تدارکاتی خود را با پیروزی یک بر صفر مقابل مس رفسنجان پشت سر گذاشت.

در این دیدار طالب ریکانی از روی نقطه پنالتی تک گل این بازی را به ثمر رساند. نفتی ها در نخستین مسابقه تدارکاتی خود با نتیجه ۲ بر یک مقابل تیم نفت امیدیه به پیروزی رسیدند.

شاگردان سیدسیروس پورموسوی از روز ۲۳ مهر در اردوی آماده سازی تهران به سر می‌برند و خود را آماده حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر می‌کنند.

منبع: ایرنا

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید