خوزستان قهرمان مسابقات مجازی کاراته کشور شد+خبرهایی از فوتبال

خوزستان قهرمان مسابقات مجازی کاراته کشور شد

 ورزشکاران خوزستانی عنوان نخست مسابقات مجازی کاراته بانوان کشور را به خود اختصاص دادند.

به گزارش حبیب خبر، مسوول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان پنجشنبه به ایرنا گفت: دومین دوره مسابقات مجازی کاراته بانوان(کاتا سبک آزاد) در طی چهار مرحله برگزار و  با اعلام نفرات برتر و قهرمانی خوزستان به پایان رسید.

احسان حاجی نجف با بیان اینکه ۳۴۵ شرکت کننده در این دوره از مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند افزود: در رده سنی خردسالان کمربند زیر قهوه ای تارا بهزادی از  خوزستان دوم شد همچنین در رده سنی نونهالان کمربند زیر قهوه ای ریحانه مقدم و آیدا کاوسی از خوزستان اول و دوم شدند.

وی گفت: در رده سنی نونهالان کمربند قهوه ای و مشکی عسل یاراحمدی از خوزستان اول شد همچنین در رده سنی نوجوانان کمربند زیر قهوه ای نسترن حاجیوند از خوزستان دوم شد. در رده سنی نوجوانان کمربند قهوه ای و مشکی فاطمه سبهانی و سیده ریحانه رضوی از  خوزستان اول و سوم شدند.

در رده بندی تیمی این مسابقات خوزستان با سه طلا، سه نقره و یک برنز اول شد همچنین استان های فارس و تهران دوم و سوم شدند.

حاجی نجف با بیان اینکه کاراته خوزستان در مسیر خوبی قرار گرفته است گفت:  در این رشته منابع انسانی بسیاری وجود دارد که با شناسایی استعدادهای درخشان این رشته می توان شاهد حضور ورزشکاران بیشتری در تیم های ملی بود.

عزیز فریسات سرمربی تیم فولاد نوین اهواز شد

سکان هدایت تیم فولاد نوین اهواز به عزیز فریسات پیشکسوت فولاد خوزستان و سرمربی سابق تیم فولاد سپرده شد.

فریسات از هفته آینده با حضور در تمرینات این تیم رسما کارش را برای آماده سازی و حضور در رقابت های فصل آینده لیگ دسته دوم فوتبال آغاز خواهد کرد.

شکست نفت مسجدسلیمان در یک بازی تدارکاتی

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در یک مسابقه تدارکاتی مقابل حریفش شکست خورد.

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که در اردوی آماده‌سازی خود در تهران به سر می برد عصر چهارشنبه در یک مسابقه تدارکاتی مقابل تیم شهرخودرو مشهد به میدان رفت و در این بازی با یک گل مغلوب این حریف شد.

وی ادامه داد: تمرینات تیم نفت مسجدسلیمان زیر نظر مجتبی حسینی در ورزشگاه بانک‌ملی تهران دنبال می‌شود تا این تیم برای حضور در لیگ بیستم آماده شود.

مهاجم فصل قبل ماشین سازی به نفت آبادان پیوست

مهاجم فصل گذشته تیم ماشین سازی تبریز با امضای قراردادی به صنعت‌نفت آبادان اضافه شد.

علی آل‌کثیر پس از توافق با باشگاه نفت آبادان با امضای قراردادی به مدت یک فصل به صنعت‌نفت آبادان پیوست و زردپوشان آبادانی را در فصل آینده همراهی خواهد کرد.

اعضای تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان برای برپایی اردوی آماده سازی عازم تهران شده و قرار است پیش از شروع مسابقات لیگ چند بازی تدارکاتی انجام دهند.

استقلال خوزستان به مصاف تیم های سایپا و نفت آبادان می رود

تیم فوتبال استقلال خوزستان که خود را برای رقابت های لیگ دسته یک کشور آماده می کند به دنبال انجام ۲ دیدار تدارکاتی مقابل سایپا و نفت آبادان است.

تیم استقلال خوزستان در این فصل تغییرات زیادی در تیمش انجام داده و بازیکنان این تیم انگیزه زیادی برای صعود به لیگ برتر دارند. هدایت آبی های خوزستان را امیر خلیفه اصل برعهده دارد.

بازیکن سابق ذوب آهن شاگرد جواد نکونام شد

مهران درخشان‌مهر مدافع ۲۲ ساله و بازیکن سابق ذوب آهن به فولادخوزستان اضافه شد.

این بازیکن آینده دار با عقد قرادادی یکساله به فولادخوزستان پیوست. این بازیکن سابقه بازی در تیم‌ ملی جوانان و نوجوانان ایران را در کارنامه دارد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید