امروز:
پنجشنبه - 30 فروردين - 1403
ساعت :

پرسپولیس در صورتی که مطالبات برانکو را تا فردا پرداخت نکند با جریمه احتمالی کسر امتیاز و یا بسته شدن دو پنجره نقل و انتقالاتی مواجه خواهد شد.

به گزارش حبیب خبر به نقل از همشهری آنلاین امروز آخرین فرصت باشگاه پرسپولیس برای تامین مطالبات برانکو بود. رسول پناه دیروز اعلام کرده بود تنها ۳۵۰ هزار یورو از طلب برانکو را تامین منابع کرده اند. اما از دیروز و با فشار هواداران و برخی پیشکسوتان تلاش باشگاه برای فراهم کردن رقم باقی مانده بیشتر شد.

ساعاتی قبل علی پروین بعد از تماس با باشگاه اعلام کرد: تمام بدهی باشگاه به برانکو در چند ساعت آینده تامین اعتبار خواهد شد و حالا از باشگاه پرسپولیس خبر رسیده که این مبلغ قرار است فردا صبح به حساب برانکو ایوانکوویچ در عمان واریز شود.

 رسول پناه بعد از خروج از باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت:  ما پیگیر تامین پرداخت مطالبات آقای برانکو هستیم. خدا را شکر امروز بخشی از مطالبات او تامین شد و اینطور که خبردار شدیم، قرار است فردا کارگزار باشگاه مابه التفاوت را تامین و پرداخت کند و ما به امید خدا این مطالبات را بدهیم و از شرمندگی آقای برانکو و هواداران دربیاییم.

او ادامه داد: واقعا تامین و نحوه پرداخت مطالبات خیلی سخت است چون هنوز کسی به پرسپولیس کمک مالی نداشته و امروز هم که در باشگاه بودیم، هیچ کسی به ما کمک نکرد ولی قرار است کارگزار باشگاه فردا بخشی از این مطالبات را تامین کند، در اختیار ما بگذارد و باشگاه نیز به آقای برانکو بدهد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره نحوه انتقال پول به برانکو ابراز کرد: بهترین راه انتقال پول آقای برانکو، از طریق قانونی است چون مبلغ بالا بوده و یک مقدار جابجایی آن خطرناک است. باید از مجاری قانونی که همان وزارت خارجه است، این مبلغ را انتقال دهیم.

پرسپولیس در صورتی که مطالبات برانکو را تا فردا پرداخت نکند با جریمه احتمالی کسر امتیاز و یا بسته شدن دو پنجره نقل و انتقالاتی مواجه خواهد شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید