امروز:
پنجشنبه - 6 ارديبهشت - 1403
ساعت :

تیم ملی ایران در اولین بازی با سرمربیگری دراگان اسکوچیچ موفق شد یک برد خارج از خانه را به دست بیاورد.

به گزارش حبیب خبر به نقل از ایرنا، تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی تدارکاتی خود با هدایت دراگان اسکوچیچ موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد ازبکستان بگذرد تا بعد از یک سال به یک پیروزی دست پیدا کند.

سرمربی کروات تیم ملی در حالی در اولین مسابقه خود به اولین پیروزی رسید که ۲ سرمربی قبلی او هم این کار را انجام داده بودند و در نخستین تجربه سرمربیگری خود روی نیمکت تیم ملی به برد دست پیدا کرده بودند؛ البته با یک تفاوت.

پیروزی اسکو در برابر ازبکستان در تاشکند به دست آمد. پیش از او در تاریخ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ تیم با هدایت مارک ویلموتس موفق شد با نتیجه پنج بر صفر از سد سوریه بگذرد. قبل‌تر ملی‌پوشان با سرمربیگری کارلوس‌ کی‌روش در تاریخ ۲۶تیرماه سال ۱۳۹۰ توانستند با یک گل ماداگاسکار را از پیش رو بردارند. هم مرد بلژیکی و هم سرمربی پرتغالی رقبای خود را در ایران شکست داده بودند.

پیش از این سه نفر افشین قطبی در اولین تجربه خود در برابر چین در چین با یک گل شکست خورده بود. این بازی در تاریخ ۱۱ خرداد ۱۳۸۸ به انجام رسید. علی دایی در تاریخ ۲۰ فروردین ۱۳۸۷ با نتیجه یک بر صفر درمنامه به بحرین باخت. امیر قلعه‌نویی در تاریخ ۱۷ مرداد ۱۳۸۵ در استادیوم آزادی با تک گل رضا عنایتی از سد امارات گذشت. برانکو هم در برهه حضورش در تیم ملی ایران ابتدا یک بار با نتیجه سه بر ۲ به اسلواکی باخت و بار دیگر با حساب سه بر صفر، نیوزلند را در هم کوبید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید