امروز:
پنجشنبه - 6 ارديبهشت - 1403
ساعت :

آقایانِ هیات فوتبال و اتاق فکر فوتسال خوزستان، چکار می‌کنید؟

 مربی سابق تیم فوتسال ملی‌حفاری با انتقاد نسبت به وضعیت فوتسال خوزستان در بخش پایه و افزایش سن بازیکنان تیم‌های لیگ برتری استان، گفت: آقایانِ هیات فوتبال و اتاق فکر فوتسال خوزستان، دارید چکار می‌کنید؟

به گزارش حبیب خبر، "علی خلیلاوی" در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت فوتسال خوزستان در رده‌های سنی پایه، اظهار کرد: وضعیت تیم‌های پایه را اصلا خوب نمی‌بینم و تمام مشکل فوتسال خوزستان در سال‌های اخیر نیز به خاطر ضعف در بخش پایه است. متاسفانه وضعیت فوتسال خوزستان و نیز بیشتر تیم‌های این استان در لیگ‌های مختلف، سال به سال بدتر و وخیم‌تر شده است، اما هیچ کسی هم نیست که به این مساله رسیدگی کند.

وی بیان کرد: زمانی که آقای مراقی در تیم‌های پایه ملی‌حفاری کار می‌کرد، تمام دستاورد این باشگاه در رده سنی بزرگسالانش از پایه‌هایش بود اما وقتی مراقی را به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان باشگاه انتخاب کردند، تیم‌های پایه ضرر کردند و همین باعث شد که ملی‌حفاری شروع به جذب بازیکن غیربومی کند.

این مربی فوتسال عنوان کرد: متاسفانه برخی از مدیران باشگاه‌های ما برای غریبه‌ها و بازیکنان نه چندان خوب و مطرح غیربومی، فرش قرمز پهن می‌کنند و پول‌های زیادی را به آن‌ها می‌دهند ولی به نیروهای بومی از جمله مربیان با تجربه‌ و سازنده فوتسال کمتر توجه دارند.

وی افزود: در سال‌های اخیر نتوانسته‌ایم در رده سنی پایه نخبه‌پروری داشته باشیم و استعداد به فوتسال خوزستان معرفی کنیم و به همین دلیل تیم‌های لیگ برتری استان، میانگین سنی‌شان بالا است. در حالی که ما در گذشته علی غبیشاوی، شهاب طالبی، احمد کاظمی و فارس ضیاغم از بازیکنان خوب فوتسال خوزستان را از زمین‌های خاکی فوتبال به عنوان استعداد شناسایی و وارد فوتسال کردیم و آن زمان فوتسال خوزستان رونق داشت.

خلیلاوی با بیان اینکه در این سال‌ها اتفاقات زیادی در فوتسال خوزستان به ویژه در برخی باشگاه‌ها و تیم‌های مختلف استان رخ داده که واقعا عجیب و غریب است، گفت: اصلا هیات فوتبال ما مربیان فوتسال را از این رشته دور کرد و در این سال‌ها برای یک بار هم با ما تماس نگرفته است. متاسفانه در فوتسال برخی افراد در جایگاه‌های خودشان نیستند و باشگاه‌ها نیز انتخاب‌های درستی نداشته‌اند و ضرر آن نیز به فوتسال خوزستان رسیده است.

وی عنوان کرد: آقایانِ هیات فوتبال و اتاق فکر فوتسال خوزستان، دارید چکار می‌کنید؟ آیا دنبال مربیان باتجربه هم فرستاده‌اید تا از تجربیات آن‌ها بهره‌مند شوید؟ این‌ها دغدغه‌هایی است که باید به آن‌ها پرداخته و توجه شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید