امروز:
پنجشنبه - 9 فروردين - 1403
ساعت :

رسول‌پناه: برای طلب برانکو شاید از آذری کمک گرفتیم/ بازیکنان برای مطالبات خود کاملا حق دارند

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: در چند روز آینده مطالبات برانکو پرداخت می‌شود.

به گزارش حبیب خبر به نقل از ایسنا، مهدی رسول‌پناه پس از فینالیست شدن تیمش در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و بازگشت به ایران گفت: باوجود کم لطفی که به آل‌کثیر داشتند اما دیدیم که بازیکنان حماسه آفریدند و زحمت کشیدند و غیرت مندانه بازی کردند و بازی نیمه نهایی را به نفع خود تمام کردند.

او درباره شکایت باشگاه النصر و اینکه باشگاه پرسپولیس دفاعیه‌ای ارسال کرده است، گفت: یک سری موارد حاشیه‌ای در این شکایت وجود دارد. ما پیگیری‌های حقوقی خود را انجام می‌دهیم و مشکلی نخواهد داشت چون بحث امنیت ملی است و پرسپولیس نماینده ایران است و هر کسی شیطنتی در این‌ مساله داشته باشد، ما پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم داد.

رسول پناه درباره مطالبات برانکو گفت: قرار است مطالبات برانکو طی چند روز آینده به طور کامل پرداخت شود. منتظر این هستیم که پول او به دلار چقدر می‌شود تا آن را پرداخت کنیم. 

سرپرست باشگاه در پاسخ به این سوال که آیا پرداخت پول برانکو با مشکل مواجه نیست، گفت: به دنبال فرمول مناسب آن هستیم. اگر آقای سعید آذری فرمولش را بلد هستند از ایشان آن فرمول را می‌پرسیم. اگر روش ما مناسب نبود از فرمول ایشان استفاده می‌کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره ناراحتی بازیکنان در خصوص پرداخت مطالبات گفت: بازیکنان حق دارند. وضعیت باشگاه به نظر مالی بسیار سخت است و با این شرایط توانستیم این نتایج را بگیریم. وضعیت بازیکنان خیلی خوب و راحت نیست و امیدواریم تا مشکلات را رفع کنیم. این مساله نیاز به زمان دارد.خودتان از شرایطی که من در زمانی مدیریت باشگاه را بر عهده گرفتم تا به امروز باخبر هستید. ارزش بازیکنان بسیار زیاد است و ما تلاش‌های آن‌ها را جبران می‌کنیم.

او درباره پول پاداشی که AFC به پرسپولیس می‌دهد، اظهار کرد: بعضی‌ها فکر می‌کنند همان موقع به ما پول را می‌دهند. خودتان می‌دانید ما در تحریم هستیم و پروسه انتقال پول زمان‌بر است. ما در این رابطه قطعا شفاف‌سازی خواهیم کرد.

رسول‌پناه درباره قراداد بازیکنانی همچون شجاع خلیل‌زاده و محمد نادری گفت: این بازیکنان ارزشمند هستند. گل‌محمدی حتی پیشنهادهای مختلفی دارد و ما سعی می‌کنیم‌ تمام آن‌ها را نگه داریم.

انتهای پیام

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید