امروز:
جمعه - 10 فروردين - 1403
ساعت :

پیوس: پرسپولیس بیشتر قدر موقعیت‌هایش را بداند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان در مسابقات بیشتر قدر موقعیت‌های خود را بدانند چرا که در غیر اینصورت ممکن است این گل نزدن‌ها عواقب بدی برایشان داشته باشد.

به گزارش حبیب خبر، "فرشاد پیوس" روز چهارشنبه با اشاره به شکست یک بر صفر سرخپوشان برابر الدحیل قطر در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار ایرنا گفت: بازی خوبی را از پرسپولیس شاهد بودیم اما شانس با این تیم یار نبود و در نهایت این مسابقه را واگذار کرد اما در مجموع اگر بخواهیم نگاه کنیم حق تیم در این مسابقه شکست نبود.

وی افزود: پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و توانست چندین و چند موقعیت روی دروازه حریف خلق کند اما از آنها استفاده نکرد از طرفی دیگر الدحیل بدون موقعیت و تنها از روی یک ضربه پنالتی مشکوک دروازه پرسپولیس را باز کرد و بازی را برد.  می توانم بگویم که این شکست چیزی از ارزش‌های پرسپولیسی‌ها کم نخواهد کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اتفاقات حاشیه‌ای در آستانه بازی با الدحیل تصریح کرد: همه می‌دانند که الدحیل یکی از برترین تیم‌های آسیا است اما از طرفی دیدیم که پرسپولیس بازی را مقابل این تیم کنترل کرد اما در این مسابقه و فشار از درون زمین چه از بیرون زمین روی تیم بود. اشتباهات سریالی داور از طرفی و بخشیده شدن یکی از بازیکنان موثر الدحیل از طرفی دیگر فشارها را دو چندان کرده بود.  با این حال بازیکنان با عملکرد خوب خود نشان دادند که به هیچ تیمی به آسانی باج نخواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: باید از این مسابقه برای دیدار حساس پیش رو با الشارجه درس بگیریم. برای مثال در ساختار دفاعی تیم باید کمی منظم‌تر ظاهر شویم و در خط حمله هم بیشتر قدر موقعیت‌ها را بدانیم.

پیوس تصریح کرد: بهتر است در دیدار برابر الشارجه که بازی حیاتی برای ما محسوب می‌شود از ابتدا با ۲ مهاجم بازی کنیم و از همان یک سوم دفاعی حریف پرس را آغاز کنیم و در این صورت می‌توانیم به نتیجه دلخواه برسیم. بازیکنان کناری هم روی ارسال‌های خود کمی دقت داشته باشند.

وی تاکید کرد: این سخت‌ترین بازی‌مرحله گروهی است و باید اشتباهات به حداقل برسد و به هر نحوی که شده باید کادر فنی تدبیری بیاندیشد.

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه پنجشنبه شب در هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر الشارجه امارات قرار خواهد گرفت هر دو تیم در گروه سوم هفتمین امتیازی هستند اما تیم اماراتی به خاطر تفاضل گل بهتر در رده دوم گروه قرار دارد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید