امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

استفاده از افراد بازنشسته و مجرب در ورزش امر بسیار خوبی است و از این که یک بازنشسته کارکشته به عضویت هیات‌مدیره باشگاه استقلال خوزستان درآمده موجب افتخار ورزشکاران است.
به گزارش حبیب نیوز، نمی دانم بازنشستگان چه هیزم تری به برخی افراد کم تجربه فروخته اند که نه حاضرند کنار بروند و بپذیرند افراد با تجربه و کارکشته می توانند زمام امور را به دست بگیرند و نه حاضرند از تجربه های این عزیزان استفاده کنند تا روند انجام امور را بهتر کنند.
 مدتی است سازمان بازرسی کشور خواهان حضور افراد بازنشسته در ورزش است که در آن نیز شاهد تغییراتی در مدیریت و هیات‌مدیره باشگاه‌های استقلال تهران و پرسپولیس بودیم اما به تازگی مدیرعامل گروه ملی ایران یک بازنشسته را به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره استقلال خوزستان انتخاب کرده است که باید به او تبریک و دست مریزاد بگوییم.
 
فاضل بختیاری که در گذشته مدیرعاملی استقلال خوزستان را در لیگ برتر برعهده داشت و بعد نیز برکنار و نعمتی‌نژاد جایگزین وی و در همین سال استقلالی‌ها قهرمان لیگ شدند، مجددا به باشگاه برگشته و به عضویت هیات مدیره استقلال درآمده است که به او تبریک می گوییم.
 
در حالی مدیرعامل گروه ملی فولاد ایران، بختیاری را به عنوان عضو هیات مدیره منصوب کرده و حتی شنیده می‌شود وی گزینه مدیرعاملی باشگاه است که این اقدام را باید به فال نیک گرفت.
 
پایگاه خبری تحلیلی حبیب نیوز به مدیرعامل گروه ملی فولاد ایران بابت این انتصاب ارزشمند تبریک می گوید و امیدوار است دیگر مدیران دستگاه ها و شرکت ها نیز از تجربیات موفق بازنشستگان نهایت بهره را ببرند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید