سرپرست هیات:

تیم‌داری نکردن فولاد اکسین ضربه بدی بر پیکره کشتی خوزستان است

تیم‌داری نکردن فولاد اکسین ضربه بدی بر پیکره کشتی خوزستان است

 سرپرست هیات کشتی خوزستان با بیان این‌که اگر فولاد اکسین در لیگ برتر کشتی شرکت نکند، کم‌لطفی این مسئولان در حق جوانان کشتی‌گیر است، گفت: اگر فولاد اکسین در لیگ شرکت نکند، این کشتی‌گیران خانه‌نشین خواهند شد و این ضربه بدی بر پیکره کشتی خوزستان است.

اردوان صاحب، در جلسه امروز (۲۴ شهریور) اعضای هیات با کشتی‌گیران مدال‌آور خوزستانی، اظهار کرد: باید به سمت و سوی باشگاه‌های خصوصی برویم و آن‌ها را تقویت کنیم تا روی پا بایستند. آینده کشور نیز دست باشگاه‌های خصوصی است زیرا باشگاه‌های دولتی توانایی کار ندارند و اگر بتوانیم باشگاه‌های خصوصی را برای تیم‌داری در کشتی تقویت کنیم، جوابگوی این رشته خواهند بود.

وی در ادامه نیز با قدردانی از تلاش مربیان استان، خاطر نشان کرد: مربیان کشتی خوزستان واقعا زحمت‌کش هستند و کشتی‌گیران نیز باید قدر آن‌ها را بدانند زیرا این مربیان در شرایط سختی کار می‌کنند و چیزی هم عایدشان نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، سرپرست هیات کشتی همچنین در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه نشستن پای درد دل کشتی‌گیران استان بود تا بتوانیم در حد توانایی‌مان مشکلات را برطرف کنیم. در این جلسه تمام خواسته‌های کشتی‌گیران بررسی شد و خوشبختانه خواسته‌های‌شان زیاد هم نبود. کشتی‌گیران مشکلاتی در خصوص تردد به اردوهای تیم‌ملی داشتند که ان‌شاءالله این مشکل را برطرف خواهیم کرد.

وی بیان کرد: همچنین در این جلسه بحث آیین‌نامه کشتی مطرح شد. در این آیین‌نامه تمام مسائل کشتی روز دنیا و هزینه‌هایی که باید صرف شود، نوشته شده است که اگر این آیین‌نامه به اجرا برسد، روزهای خوشی را در آینده کشتی خوزستان و ایران خواهیم داشت.

صاحب همچنین در خصوص بحث کناره‌گیری فولاد اکسین خوزستان از لیگ برتر کشتی ایران خاطر نشان کرد: فولاد اکسین زمانی که با کشتی‌گیران قرارداد بست، این کشتی‌گیران باوجود پیشنهادهای بهتری که از سایر تیم‌ها داشتند و می‌توانستند به تیم‌های بزرگی چون یزد و ایران‌مال بروند، فقط به خاطر عِرق به خوزستان با فولاد اکسین قرارداد بستند. این تیم نیز به خوبی پا پیش گذاشت اما در میانه‌های راه نامه‌ای به فدراسیون ارسال کردند و از حضور در لیگ منصرف شدند. البته روز گذشته نیز شنیدم که صحبت‌هایی با مسئولان این شرکت صورت گرفته و قرار است طی یکی دو روز آینده به جمع تیم‌های لیگ‌ برتری کشور بپیوندد. مطمئن هستم در صورت تیم‌داری، فولاد اکسین به فینال لیگ نیز راه پیدا خواهد کرد.

وی بیان کرد: امیدوارم مسئولان فولاد اکسین به فکر کشتی‌گیرانی که با این تیم قرارداد دارند، باشند. طبق آن‌چه از مسئولان فدراسیون شنیده‌ام، فولاد اکسین به احتمال زیاد به مسابقات بر خواهد گشت. در هر صورت اگر فولاد اکسین در لیگ شرکت نکند، کم‌لطفی این مسئولان در حق جوانان کشتی‌گیر است و این جوانان ضربه بدی خواهند خورد، زیرا سایر تیم‌ها بسته‌ شده‌اند و این کشتی‌گیران جایی در تیم‌های دیگر نخواهند داشت. پس اگر فولاد اکسین در لیگ شرکت نکند، این کشتی‌گیران خانه‌نشین خواهند شد و این ضربه بدی بر پیکره کشتی خوزستان است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید