تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و استقلال خوزستان چه می کنند؟

۲ خبر از تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و استقلال خوزستان

 عماد میرجوان بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پیش از شروع بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر از جمع بازیکنان این تیم جدا شد.

مدیر رسانه ای باشگاه نفت مسجدسلیمان روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: میرجوان که قراردادش یک ساله بود با پایان مسابقات، از تیم نفت مسجدسلیمان جدا شد.

مهران حسنوند با بیان اینکه پیش از این صادق صادقی، احمد الجبوری و علی علیزاده از تیم جدا شدند گفت: فصل گذشته نتیجه بسیار خوبی در لیگ و جام حذفی کسب کردیم که رضایت هواداران را به همراه داشت. امیدواریم در فصل آینده موفقیت تیم همچنان ادامه داشته باشد.

تیم نفت مسجدسلیمان فصل گذشته با ۳۸ امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار گرفت. تیم نفت مسجدسلیمان هنوز وارد بازار نقل و انتقالات نشده است.

گفته می شود مشکلات تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به حدی است که برخی دیگر از بازیکنان قصد جدایی از این تیم را دارند.

قرارداد دو بازیکن فصل گذشته استقلال خوزستان تمدید شد

مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال خوزستان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: حسن معاوی هافبک و سجاد خالدی‌ مدافع  فصل گذشته تیم استقلال خوزستان قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با این باشگاه تمدید کردند.

علیمراد سالاری افزود: مسوولان باشگاه استقلال خوزستان به دنبال تقویت تیم برای حضوری مقتدرانه در رقابت های فصل آینده هستند تا بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

تیم فوتبال استقلال خوزستان فصل گذشته با کسب ۴۵ امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی لیگ یک قرار گرفت.

آبی های خوزستان در فصل ۹۵ - ۹۴ عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر را به خود اختصاص دادند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید