امروز:
پنجشنبه - 30 فروردين - 1403
ساعت :

۱۲ تیم، سرمربی خود را شناختند/ استقلال، تراکتور و نفتی‌ها در بلاتکلیفی

 به جز استقلال و ۲ تیم نفتی، ۱۳ تیم دیگر حاضر در لیگ بیستم سرمربی خود را مشخص کرده‌اند.

به گزارش حبیب خبر به نقل از ایرنا، با انتخاب محرم نویدکیا به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال سپاهان و با در نظر گرفتن کنار رفتن ساکت الهامی از هدایت تراکتور، ۱۲ تیم تا به اینجا سرمربی خود برای فصل بعد را شناخته‌اند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد با همین نفرات وارد لیگ بیستم می‌شوند.

استقلال در فاصله هشت روز تا بازی آسیایی‌اش هنوز سرمربی خود را نشناخته و مدام نام‌های مختلفی به گوش می‌رسد. خبر از حضور یک سرمربی موقت و یا کسانی است که در آنسوی مرزها هستند. تراکتور هم حالا با اتفاقاتی که برای ساکت الهامی رخ داد سرمربی ندارد و باید منتظر انتخاب شخص جدیدی باشیم.

اما به جز این ۲ تیم مدعی، ۲ تیم نفتی هم هنوز سرمربی خود را نشناخته‌اند. قرار است فردا (دوشنبه) جلسه‌ای برگزار شود و تکلیف ۲ تیم نفتی در آن مشخص شود. در لیگ نوزدهم بهنام سراج سرمربی صنعت نفت بود و مهدی تارتار هدایت نفت مسجدسلیمان را به عهده داشت ولی مشخص نیست که در لیگ بیستم چه کسانی این ۲ تیم را سرمربیگری می‌کنند.

پنج تیم شهرخودرو، گل‌گهر، سپاهان، ماشین‌سازی و ذوب‌آهن سرمربی جدید انتخاب کرده‌اند و هفت تیم دیگر نیز یا به توافق با سرمربی خود رسیده‌اند و یا خبری از انتخاب سرمربی جدید برایشان به گوش نرسیده و با همان کادر قبلی ادامه می‌دهند مگر اینکه اتفاق خاصی رخ بدهد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید