امروز:
پنجشنبه - 9 فروردين - 1403
ساعت :

تراکتور قهرمان جام حذفی شد

مصاف استقلال و تراکتور در فینال جام حذفی با پیروزی ۳ بر ۲ شاگردان ساکت الهامی به پایان رسید.

به گزارش حبیب خبر به نقل از ایسنا، در جریان فینال رقابت های جام حذفی، دو تیم استقلال و تراکتور به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری ۳ بر ۲ قرمزپوشان تبریزی به پایان رسید تا تراکتور موفق شود عنوان قهرمانی رقابت های جام حذفی را به دست آورد.

کارت زرد: میثم تیموری (دقیقه ۷)، اکبر ایمانی (دقیقه ۳۸)، احسان حاج صفی (دقیقه ۹۱) و ساسان انصاری (دقیقه ۵۳) از تراکتور و فرشید اسماعیلی (دقیقه ۸۸) از استقلال.

کارت قرمز: ساکت الهامی (دقیقه ۶۳) از تراکتور.

گل ها: محمدرضا خانزاده (دقیقه ۱۷)، اشکان دژاگه (دقیقه ۳۴) و اکبر ایمانی (دقیقه ۴۱) از تراکتور و مهدی قایدی (دقیقه ۵۰)  و ارسلان مطهری (دقیقه ۷۹) از استقلال.

نیمه اول

این مسابقه که موعود بنیادی فر قضاوتش را بر عهده داشت، در اوایل کار بیشتر در میانه میدان در جریان بود و دو تیم یکدیگر را محک زدند. با گذشت ۱۵ دقیقه از این بازی، دو تیم نتوانستند فرصتی ایجاد کنند و دروازه یکدیگر را تهدید کنند.

اولین موقعیت این بازی به گل تیم تراکتور منجر شد. محمدرضا خانزاده در دقیقه ۱۶ با حضور در محوطه جریمه استقلال با ضربه ای فنی توپ را روانه دروازه حریف کرد و باعث گل اول تراکتور در این مسابقه شد.

بعد از گل اول تراکتور، استقلال مقداری خود را جلو کشید و سعی داشت دروازه حریف را تهدید کند. پس از فشاری که استقلال به وجود آورد، بازی باز هم در میانه میدان جریان پیدا کرد و تراکتور نیز سعی داشت بازی را در میانه میدان مدیریت کند.

پس از توقف سه دقیقه‌ای بازی در دردقیقه ۳۰، استقلال گل دوم را هم دریافت کرد. اشکان دژاگه روی پاس احسان حاج صفی در دقیقه ۳۵ در محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق موفق شد گل دوم تراکتور را به ثمر برساند.

این پایان کار نبود و تراکتور با مدیریت بازی در میانه میدان، در دقیقه ۴۲ باز هم به گل رسید. اکبر ایمانی روی سانتر اشکان دژاگه در محوطه جریمه حریف با ضربه سر دروازه استقلال را باز کرد تا این بازی ۳ بر صفر به سود تراکتور پیش برود.

در نهایت تلاش استقلال برای جبران نتیجه بی ثمر بود و آبی پوشان در نیمه اول ۳ بر صفر از تراکتور شکست خوردند و به رختکن رفتند.

نیمه دوم

با شروع نیمه دوم، این تیم تراکتور بود که اولین موقعیت حمله این بازی را ایجاد کرد. احسان حاج صفی در دقیقه ۴۷ روی یک ضربه کاشته صاحبت موقعیت شد که ضربه او با اختلاف از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۵۰ استقلال موفق شد گل اول خود را در این بازی به ثمر برساند. ارسال وریا غفوری  از سمت راست دروازه تراکتور، ضربه سر مهدی قایدی را به همراه داشت و این بازیکن موفق شد گل اول استقلال را به نام خود ثبت کند.

بعد از گل اولی که استقلال به ثمر رساند، آبی ها فشار بیشتری روی دروازه تراکتور ایجاد کردند اما توقف متعدد بازی در اواسط نیمه دوم باعث شد روند حمله های استقلال متوقف شود.

دقیقه ۶۲، استقلال در ادامه حملات خود، یک موقعیت خطرناک ایجاد کرد. ارسال دوباره وریا غفوری از سمت راست دروازه حریف، ضربه سر ارسلان مطهری را به همراه داشت که ضربه او به تیرک دروازه برخورد کرد.

در ادامه مهدی قایدی روی یک حرکت انفرادی وارد محوطه جریمه تراکتور شد و ضربه شوت این بازیکن را مدافع تراکتور روی خط دروازه تیمش به بیرون فرستاد.

بعد از فشار حملات استقلال، تیم تراکتور با مصدومیت بازیکنانش چند بار بازی را متوقف کرد و  حاشیه هایی که در روند بازی ایجاد شد، باعث شد تا روند حملات استقلال به هم بخورد.

پس از توقف سه دقیقه ای بازی در دقیقه ۷۵، استقلال به گل دوم دست یافت. ارسال وریا غفوری در دقیقه ۷۹ از سمت راست دروازه حریف با ضربه سر مطهری همراه بود و گل دوم استقلال به ثمر رسید.

در ادامه بازهم استقلال فشار خود را روی دروازه تراکتور حفظ کرد و در تلاش بود تا گل تساوی را به ثمر برساند اما ۹ دقیقه وقت اضافه این بازی در نیمه دوم به کار استقلال نیامد و در نهایت تراکتور با آرایش خط دفاعی خود در دقایق پایانی موفق شد ۳ بر ۲ مقابل استقلال پیروز شود و عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر را به دست بیاورد.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد دانشگر، عارف غلامی، وریا غفوری، هرویه میلیچ، آرش رضاوند (دقیقه ۴۵- ارسلان مطهری)، مسعود ریگی، علی کریمی، فرشید اسماعیلی (دقیقه ۹۰- میلاد زکی پور) ، مهدی قایدی و شیخ دیاباته.

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده (دقیقه ۷۴-  محمدرضا  آزادی)، ایمان سلیمی، مهدی تیکدری، میثم تیموری، اکبر ایمانی، سعید مهری، احسان حاج صفی، اشکان دژاگه (دقیقه ۸۶- اشکان دژاگه)، مسعود شجاعی و ساسان انصاری.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید