امروز:
شنبه - 1 ارديبهشت - 1403
ساعت :

اتفاقات داوری برای فولاد، زیبنده فدراسیون نیست

 مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به عملکرد داوری برای تیم فولاد در هفته‌های گذشته لیگ برتر، گفت: این عملکرد باتوجه به اتفاقاتی که برای فولاد در هفته‌های اخیر افتاده، نه زیبنده فدراسیون و نه شایسته دپارتمان داوری بوده است.

افشین حیدری در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این‌که فدراسیون در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال کشور بر داوری‌ها به صورت جدی نظارت داشته باشد تا حق و حقوق تیم ریشه‌دار فولاد که برای مردم خوزستان، تیمی ارزشمند و یادآور خاطرات بسیار خوب است نیز حفظ شود، اظهارکرد: عملکرد داوری با توجه به اتفاقاتی که برای تیم فولاد در هفته‌های اخیر اتفاق افتاده، نه زیبنده فدراسیون و نه شایسته دپارتمان داوری بوده است.

وی ادامه داد: نباید با این نوع قضاوت‌ها دلسردی در دل مردم که فوتبال دلخوشی آن‌ها است، ایجاد شود و نباید مردم احساس کنند که تیم‌های شهرستانی در زمره اولویت فدراسیون فوتبال نیستند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: من فکر می‌کنم فدراسیون باید در راستای حفظ شان و آبروی خود و پیشگیری از هر گونه شائبه، تاکیداتی برای قضاوت هر چه بهتر در هفته‌های پایانی لیگ به داوران خود داشته باشد. فوتبال‌دوستان خوزستانی واقعا نگران قضاوت داوران بوده و انتقادات زیادی نسبت به داوری‌ها در هفته‌های قبل دارند که فقط باید تاسف خورد.

وی بیان کرد: به عنوان متولی ورزش خوزستان خواهش می‌کنم، مجموعه فدراسیون کمک کند تا هفته پایانی لیگ که هفته سرنوشت‌سازی برای مردم خوزستان است، بدون حاشیه برگزار شود و داوری‌ها، هوشیارانه و به دور از هر گونه شائبه ذهنی و در راستای احقاق حقوق تمام تیم‌ها و برقراری عدالت در سوت‌زدن در زمین باشد.

حیدری با قدردانی از هواداران تیم فوتبال فولاد خوزستان بابت بودن در کنار این تیم در لیگ نوزدهم، گفت: هر چند ویروس کرونا نگذاشت در هفته‌های گذشته این هواداران از نزدیک شاهد بازی‌های تیم مورد علاقه خود باشند و فاصله فیزیکی بین آن‌ها و تیم ایجاد کرد، اما قطعا فولاد مقابل تراکتور برای این هواداران و با قلب تمام آن‌ها بازی خواهد کرد. امیدوارم فولاد، تیم شایسته استان خوزستان بتواند آسیایی شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید