امروز:
سه شنبه - 4 ارديبهشت - 1403
ساعت :

تیم نفت مسجدسلیمان مقابل ذوب آهن یک غایب دارد

 مدیر رسانه‌ای باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: این تیم در هفته بیست و هفتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران مقابل ذوب آهن، عباس عسگری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

به گزارش حبیب خبر به نقل از ایرنا، مهران حسنوند روز پنجشنبه گفت: سایر بازیکنان تیم مشکلی برای بازی در این هفته ندارند. تیم ما تاکنون نتایج خوبی کسب کرده و تنها چهار شکست در ۲۵ بازی قبل داریم؛ تلاش می‌کنیم در ادامه راه بتوانیم بهتر ظاهر شویم و جایگاه خود را در جدول ارتقا دهیم.

وی گفت: تیم نفت مسجدسلیمان نشان داده که در بازی‌های بیرون از خانه میل به بازی هجومی دارد و همواره به دنبال یک بازی جذاب و تماشاگرپسند به همراه کسب امتیاز است البته نباید فراموش کرد که رقیب ما برای رهایی از انتهای جدول تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه آخرین تمرین تیم امشب زیر نظر کادر فنی انجام می‌شود، گفت: در این فصل حمایت همه جانبه هواداران کمک بسیاری به ما کرد و امیدواریم این حمایت حتی به صورت غیرحضوری همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش ایرنا تیم نفت مسجدسلیمان پس از وقفه چهار ماهه در مصاف با تیم‌های شاهین بوشهر، ماشین سازی، نساجی و پرسپولیس به یک برد و ۲ تساوی و یک باخت دست یافت.

نفتی‌ها در حال حاضر با کسب ۳۳ امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی جای گرفته‌اند.

دیدار تیم‌های ذوب آهن و نفت مسجدسلیمان از ساعت ۲۰:۳۰ روز جمعه ۱۰ مردادماه برگزار می‌شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید