امروز:
سه شنبه - 4 ارديبهشت - 1403
ساعت :

تیم فوتبال فولاد خوزستان در بازی برابر پرسپولیس ۲ غایب دارد

تیم فوتبال فولاد خوزستان در غیاب شهاب گردان و ایوب والی به مصاف پرسپولیس تهران می‌رود.

 باشگاه فولاد خوزستان روز شنبه اعلام کرد: این تیم در بازی هفته بیست و پنجم لیگ مقابل پرسپولیس شهاب گردان را به دلیل محرومیت و ایوب والی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

دیگر بازیکنان تیم به لحاظ جسمی شرایط خوبی داشته و آماده بازی هستند، تیم فولاد در بازی با پرسپولیس ۱۹ بازیکن خود را در اختیار دارد.

آخرین تمرین تیم فولاد جمعه شب زیرنظر جواد نکونام انجام شد و فولادی ها اگرچه برخی از بازیکنان خود را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار ندارند اما آماده ارائه یک بازی جذاب و تماشاگرپسند هستند.

شاگردان نکونام هدفشان کسب سهمیه آسیایی بوده و در بازی با پرسپولیس به دنبال کسب امتیاز هستند تا جایگاهشان را در جدول بهبود دهند هر چند کار سختی در پیش دارند.

تیم فولاد در ۲ بازی قبلی خود پس از وقفه چهار ماهه برابر استقلال و ماشین سازی به برتری رسیدند. ۲ بازی گذشته این تیم مقابل نساجی و نفت مسجدسلیمان به دلیل ابتلا ۲۵ درصد اعضای این تیم به بیماری کرونا لغو شد.

تیم فولادخوزستان از ساعت ۲۱ امشب به مصاف تیم پرسپولیس خواهد رفت، فولادی‌ها در حال حاضر با کسب ۳۹ امتیاز در مکان ششم و پیکان با ۵۶ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارند.

تیم فولاد تاکنون ۲ بار قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرده است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید