امروز:
شنبه - 1 ارديبهشت - 1403
ساعت :

تا بودجه تیم‌های نفتی کمتر از این نشده، کاری کنید

 مدیرعامل سابق باشگاه ملی حفاری با اشاره به کاهش بودجه ورزش تیم های تحت پوشش وزارت نفت، گفت: ورزش هزینه نیست که وزارت نفت از آن به عنوان هزینه ورزش نام می‌برد و بودجه‌ای که به ورزش اختصاص داده می‌شود بودجه سرمایه‌گذاری روی جوانان‌مان است.

علیرضا مرادحاجتی در اولین جلسه شورای ورزش خوزستان در سال ۹۹ که شامگاه (هفتم تیرماه) در استانداری برگزار شد، با اشاره به کاهش بودجه تیم های ورزشی تحت پوشش وزارت نفت، اظهار کرد: همه ما می‌دانیم که با پیدایش نفت در سرزمین خوزستان، ورزش نیز پیدا شد که به تبع آن رشته‌هایی چون فوتبال، گلف، شنا و وزنه‌برداری ایجاد شدند و می‌دانیم که ورزش خوزستان چه تاثیری در ورزش ملی دارد. به طور مثال ورزش وزنه‌برداری متاثر از ورزش ملی حفاری و مناطق نفت‌خیز جنوب است و همین را می‌توان در رشته‌های گلف و فوتسال آقایان و بانوان هم دید.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: ورزش وزارت نفت مربوط به یک شخص، دسته یا گروه نیست. همچنین ورزش هزینه نیست که وزارت نفت از آن به عنوان هزینه ورزش نام می‌برد و بودجه‌ای که به ورزش اختصاص داده می‌شود، بودجه سرمایه‌گذاری روی جوانان‌مان است. وقتی یک پدر با حفاری کردن چاه‌های نفت، خون در رگ‌های اقتصاد این مملکت جاری می‌کند، پس چه کسی باید از فرزند او نگهداری کند؟ پس می‌طلبد که استاندار خوزستان با توجه به جایگاهی که دارد تا بودجه وزارت نفت برای تیم‌های ورزشی‌اش کمتر از این نشده است، کاری برای این موضوع کند.

مدیرعامل سابق باشگاه ملی حفاری گفت: به هر حال خواهشم از استاندار این است که موضوع کاهش هزینه ورزش تیم‌های نفتی را پیگیری کنید. اگر این هزینه همین طور کاهش پیدا کند، دیگر از استخرها، ورزش کارکنان و ورزشگاه‌ها خبری نیست.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید