امروز:
شنبه - 15 ارديبهشت - 1403
ساعت :

رییس جدید بسکتبال خوزستان تنها با عده خاصی کار نکند

 مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خطاب به رئیس جدید هیات بسکتبال خوزستان، گفت: از شما می‌خواهم با استفاده از ظرفیت تمام علاقه مندان به بسکتبال، کار را پیش ببرید و این طور نباشد که پس از دوره چهار ساله بگویند، پیرعباسی با عده خاصی کار کرد و پیشکسوتان را کنار گذاشت.

افشین حیدری در مجمع انتخاب رئیس هیات بسکتبال خوزستان که روز (۳۱ خردادماه) در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: مقرر شده است که برای سالن ۲۲ بهمن به عنوان پایگاه قهرمانی بسکتبال خوزستان، برنامه‌ریزی خوبی صورت بگیرد. زمانی در سالن ۲۲ بهمن به دلیل این که با فعالیت رشته والیبال مشترک بود، مشکل داشتیم اما اکنون خانه والیبال فعال و در اختیار علاقه مندان به این رشته است و سالن ۲۲ بهمن نیز در اختیار علاقه مندان به رشته بسکتبال قرار دارد.

وی بیان کرد: از رئیس جدید هیات بسکتبال خوزستان می‌خواهم با استفاده از ظرفیت تمام علاقه مندان به بسکتبال، کار را پیش ببرد و این طور نباشد که پس از دوره چهار ساله بگویند، پیرعباسی با عده خاصی کار کرد و پیشکسوتان را کنار گذاشت. خیلی بد است که حامد حدادی که اسطوره و افتخار همه ما است، از این که در استان خوزستان دیده نمی‌شود، شاکی باشد. حامد حدادی به دفعات به من مراجعه کرد و نسبت به این مهم گلایه داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: خواهش می‌کنم مشکلات را در خانه بسکتبال حل کنید و از ظرفیت همه نیز استفاده شود. نفراتی که امروز در این مجمع به عنوان کاندیدا حضور داشتند، قطعا به خاطر دلسوزی نسبت به رشته بسکتبال پا به میدان رقابت گذاشتند و از آن ها نیز استفاده شود.

وی با اشاره به مشکلاتی که پیش از برگزاری این مجمع وجود داشت، افزود: واقعا برخی کارها زیبنده بسکتبال نیست و امیدوارم طی چهار سال پیش رو، همه کنار هم با همدلی تلاش کنیم تا بتوانیم روزهای خوبی را برای بسکتبال خوزستان رقم بزنیم. امیدوارم چهار سال پیش رو، سال‌های توام با موفقیت برای بسکتبال باشد. همچنین از رئیس سابق بسکتبال خوزستان بابت اقداماتی که در بسکتبال خوزستان داشت، تشکر می‌کنم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید