امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

شهرستان باوی نیازمند فضای ورزشی بیشتری است 

 رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان باوی گفت: این شهرستان دارای سه سالن ورزشی در شیبان، ویس و ملاثانی است که جوابگوی جمعیت جوان شهرستان نیست لذا با کمبود زیرساخت مواجه هستیم.

به گزارش سایت حبیب خبر، "داوود فاضلی" جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: مهمترین مشکل ما کمبود زیرساخت ورزشی به ویژه در شیبان است.

وی گفت:  در این منطقه یک زمین چمن در دست احداث داریم که به دلیل نبود اعتبار کافی این طرح بلاتکلیف مانده است اگرچه با نگاه مدیرکل ورزش و جوانان استان اقدامات موثری در شهرستان صورت گرفته و جا دارد از این بابت تشکر کنم.

وی با اشاره به اینکه بیشتر تمایل ورزشکاران شهرستان باوی به رشته فوتبال و فعالیت در زمین های خاکی است گفت: حدود ۴۰ تیم فوتبال در شهرستان وجود دارد که در مقایسه با شهرستان های دیگر استان آمار بهتری داریم همچنین ورزشکارانمان در رشته های رزمی عملکرد بسیار خوبی داشته و بعضا در مسابقات کشوری موفق به کسب مقام می شوند.

رییس اداره ورزش و جوانان باوی گفت: جمعیت ورزشکاران سازمان یافته شهرستان یک هزار نفر است همچنین حدود پنج هزار ورزشکار غیر سازمانی در رشته های مختلف فعالیت می کنند. تیم ها و سایر هیات های ورزشی شهرستان برای حضور در رقابت های کشوری به لحاظ مالی نیاز به اسپانسر دارند تا بدون دغدغه در مسابقات شرکت کنند.

وی افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا تمام اماکن ورزشی شهرستان همچون دیگر نقاط کشور هیچ گونه فعالیتی نداشته و تعطیل هستند. خوشبختانه تمامی باشگاه داران با این موضوع به خوبی کنار آمده و توصیه های بهداشتی را رعایت می کنند. امیدواریم هر چه زودتر این بیماری از کشور خارج شود و شاهد به حرکت درآمدن ورزش کشور باشیم.

فاضلی بیان کرد: معتقدم آغاز دوباره فعالیت‌های ورزشی، مسابقات و باشگاه‌ها مستلزم تدوین یک برنامه تخصصی برای تمامی بخش‌های مرتبط است. امیدواریم هرگونه تصمیم در حوزه ورزش به سود آن و در راستای حفظ سلامت جامعه ورزشی و جلوگیری از شیوه ویروس کرونا باشد.

وی در پایان گفت: اگرچه در مدت اخیر بسیاری از باشگاه های ورزشی به لحاظ اقتصادی دچار خساراتی شدند اما نباید فراموش کرد که سلامتی مردم مهمترین چیز است. بی شک حمایت از باشگاه داران مورد توجه ستاد ملی مقابله با کرونا بوده و امیدواریم مشکلات آنها با ریشه کن شدن این بیماری برطرف شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید