امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

توزیع پنج هزار بسته حمایتی بین اقشار نیازمند توسط جامعه ورزش خوزستان

 مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از توزیع پنج هزار بسته معیشتی میان اقشار نیازمند و آسیب دیده از کرونا در مرحله دوم رزمایش همت جوانانه و کمک مومنانه توسط جامعه ورزش استان خبر داد.

به گزارش حبیب خبر به نقل از ایرنا، افشین حیدری روز پنجشنبه در حاشیه مراسم اهدای اقلام معیشتی بین نیازمندان در قالب رزمایش همت جوانانه، کمک مومنانه در خانه جوان اهواز اظهار داشت: در پی شیوع ویروس کرونا و با تلاش شبانه روزی سازمان های مردم نهاد در جهت کمک به تأمین معیشت افراد کم برخوردار و خانواده های آسیب دیده از بحران کرونا، تاکنون ۱۰ هزار بسته معیشتی در ۲ مرحله تهیه و توزیع شده است.

وی افزود: این بسته ها شامل برنج، قند، روغن، رب و ماسک است که با مشارکت سمن های جوان بسته بندی و در مناطق کم برخوردار استان توزیع شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه تدبیر رهبری در شیوع ویروس کرونا این تهدید را به یک فرصت تبدیل کرد افزود: ایران اسلامی به رغم وجود تحریم‌های ظالمانه با همدلی و مشارکت و همکاری مردم و مسئولان، موفقیت‌های خوبی در درمان و مقابله با کرونا کسب کرده است.

وی با بیان به اینکه برگزاری رزمایش همت جوانانه، کمک مومنانه به دستور رهبر معظم انقلاب با هدف کمک به آسیب دیدگان ناشی از کرونا اجرایی شد، افزود: سمن های جوان استان با لبیک به ندای رهبری در این مسیر گام‌های خوبی برداشتند.

حیدری با اشاره به ادامه دار بودن این کمک‌های مومنانه تا پایان ماه مبارک رمضان، گفت: در مجموع بیش از ۱۵ هزار بسته کمک معیشتی در خوزستان در قالب این رزمایش توزیع خواهد شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید