امروز:
پنجشنبه - 30 فروردين - 1403
ساعت :

برگزاری سمینار مجازی ملی "مدیریت بحران کرونا با محوریت ورزش در خدمت سلامتی"

نخستین سمینار مجازی ملی "مدیریت بحران کرونا با محوریت ورزش در خدمت سلامتی"، به مناسب روز جهانی کارگر در خوزستان برگزار می‌شود.

دبیر سمینار ملی مدیریت بحران کرونا با محوریت ورزش در خدمت سلامتی، اظهارکرد: این سمینار مجازی با کمک هیات ورزش کارگری و وزش صنعت آب و برق خوزستان برگزار می‌شود که ۱۱ اردیبهشت‌ماه به مناسب هفته کارگر و روز جهانی کارگر نیز از آن رونمایی خواهد شد.

هومن خدری بیان کرد: اولین جلسه هم‌اندیشی در خصوص برگزاری هر چه بهتر این همایش و نحوه اجرای مجازی سمینار ملی مدیریت بحران کرونا با محوریت ورزش در خدمت سلامت، با حضور سیدکریم حسینی، منتخب مردم اهواز در مجلس یازدهم به عنوان حامی علمی این سمینار برگزار شد. آقای حسینی، توصیه‌های بسیاری در خصوص ارتقا سطح علمی سمینار و پیشنهادهای سازنده برای مشارکت عموم مردم در رویدادهای مجازی داشتند. همچنین پیش از این جلسه، چندین جلسه مطالعاتی و بررسی موضوعات مختلف در راستای برگزاری این سمینار با حضور آقای حسینی برگزار شده بود.

دبیر این سمینار با بیان این که سمینار در دو بخش ارایه مقالات و درس آموخته برگزار می‌شود، عنوان کرد: شرکت‌کنندگان تا یکم تیرماه فرصت دارند مقالات خود را به دبیرخانه سمینار به آدرس Www.Hofasport.com ارسال کنند. به مقالات برتر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

وی گفت: اهمیت ورزش در مبارزه با ویروس کرونا، اهمیت اجرای طرح سلامت در صنعت، ارایه راهکارهای نوین برگزاری مسابقات ورزشی در صنعت به صورت آنلاین و ورزش‌های متناسب در خانه برای حفظ آمادگی کارکنان ورزشکار، از جمله محورهای این همایش محسوب می‌شوند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید