امروز:
پنجشنبه - 13 ارديبهشت - 1403
ساعت :

گزارشی از خروش مردم خوزستان در راه پیمایی روز قدس

آیین راه پیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور، از صبح امروز در اهواز و دیگر شهرهای خوزستان با حضور باشکوه مردم انجام شد.

مردم همیشه در صحنه خوزستان و اهواز، صبح روز (۱۷ فروردین ۱۴۰۳) مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، با حضور در راه پیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر با اعلام حمایت همیشگی خود از مردم مظلوم فلسطین، انزجار خود را از رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی که حالا چهره پلیدش بیش از قبل نمایان شده است، فریاد زدند.

به گزارش حبیب خبر از ایسنا، مومنان روزه دار خوزستانی با در دست داشتن پرچم های ایران و فلسطین و نیز پلاکاردهایی که عکس امام راحل و شهدا بر آن نقش بسته است، در این راه پیمایی حضور یافتند و علیه اسراییل و آمریکا شعار سر دادند و حمایت خود را از آرمان های فلسیطن و آزادی فلسطین اشغالی اعلام کردند.

معاون پارلمانی رییس جمهوری:

نابودی نهایی رژیم کودک کش صهیونیستی نزدیک است

گزارشی از خروش مردم خوزستان در راه پیمایی روز قدس

معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: امروز حیثیت و اعتبار استکبار جهانی ویران شده و نابودی نهایی رژیم اشغالگر و کودک کش اسرائیل بسیار نزدیک است.

به گزارش حبیب خبر از ایرنا، "سیدمحمد حسینی" روز جمعه در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه اهواز بازگو کرد: اگر در گذشته جنگ‌های جبهه مقاومت به‌ چندین روز محدود می شد اما اکنون بیش از ۶ ماه مردم غره زیر بمباران هستند و با وجود ۳۳ هزار شهید و ۷۵ هزار مجروح اما محکم‌ ایستاده اند.

وی افزود: امروز بیش از هشت هزار نفر در فلسطین زیر آوار مدفون بوده و ۱۴ هزار کودک و بیش از ۹ هزار زن شهید شدند. با وجود اینکه در جنگ‌ نباید به بیمارستان‌ها و مردم‌عادی هجوم آورد اما همه این موارد زیر پا گذاشته شد و حتی ۱۴۰ خبرنگار در این جنگ شهید شدند.

معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: آنها به دنبال نسل کشی بوده و می‌خواهند عده ای از گرسنگی بمیرند که نشان دهنده خباثت و رذالت رژیم صهیونیستی است.

او با بیان اینکه روز قدس امسال متفاوت با روزهای دیگر است افزود: امروز چهره اسرائیل و آمریکا رو شده و همه مردم دنیا متوجه رفتار وحشیانه آنها شدند حتی در لندن تظاهرات چند صد هزار نفره تشکیل می شود همچنین دانشجویان دانشگاه های آمریکا معترض شده اند.

حسینی گفت: رزمندگان حماس و مردم غزه در عین تحمل سختی ها، لحظه به لحظه اخبار جنایات و کشتار را به دنیا مخابره می کنند؛ امروز ماهیت اسراییل روشن شده و آمریکایی ها دیگر تسلیم شده اند.

وی افزود: زمانی امام راحل فرمودند این غده سرطانی باید نابود شود که برخی ها باور نمی کردند ولی امروز طوفان الاقصی چنان هیمنه آمریکا و اسراییل را به زمین زده که قابل جبران نیست.

حسینی بیان کرد: امروز از شرق تا غرب و شمال تا جنوب عالم، اجتماعات بزرگی برگزار و جنایات اسراییل را محکوم می کنند اما با این وجود برخب از کشورهای به ظاهر اسلامی هنوز با رژیم غاصب ارتباط داشته و به آنها کمک می کنند.

وی افزود: امروز کشور یمن که سال ها تحت محاصره است، دریای سرخ را به روی کشتی هایی که به سمت اسراییل می روند بسته است همچنین رزمندگان کشور عراق محکم پای کار هستند.

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: اگر روزگاری بعد از شهادت سردار سلیمانی نیروهای رزمنده ما پایگاه عین الاسد را مورد هجمه قرار می دادند اکنون از این مراحل گذشته ایم و پایگاه‌های آمریکا مرتب مورد هجوم‌ قرار می گیرد.

وی افزود: قطعا این اجتماعات و راهپیمایی ها نتیجه داشته و دولت ها ناچار به تسلیم شده و حمایت خود را از رژیم صهیونیستی قطع می کنند. صبر و استقامت مردم غزه که ۶ ماه در محاصره هستند بسی ار شگفت انگیز است.

حسینی گفت: هدف از تشکیل سازمان همبستگی اسلامی حمایت از فلسطین بود اما بعد از حملات متعدد به غزه، مسئولان سران کشورهای اسلامی اقدام خاصی نکردند.

وی افزود: آنها داعش را در سوریه و عراق خلق کردند و مقصد بعدی آنها ایران بود که رزمندگان جبهه مقاومت آنها را زمین گیر کردند. همچنین چند روز قبل بخش کنسولی سفارت ما را در سوریه هدف قرار دادند که بی‌سابقه است که نشانه ناتوانی رژیم غاصب اسراییل است.

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: روز قدس متفاوت با روزهای دیگر است و قطعا با شکست این رژیم ننگین، اسلام جهانی شکل خواهد گرفت.

حسینی با بیان اینکه شهید زاهدی ۴۰ سال به دنبال شهادت بود گفت: این شهید بزرگوار دنباله کننده راه سردار سلیمانی بود و در نهایت به آرزوی دیرینه خود رسید.

وی در پایان با اشاره به هشت سفر رییس جمهور به خوزستان گفت: باید سرعت کارها و خدمت رسانی به مردم کشور به ویژه مردم استان خوزستان بیشتر شود.

امام جمعه اهواز:

میزان فطره امسال حداقل ۶۵۰ هزار ریال است

گزارشی از خروش مردم خوزستان در راه پیمایی روز قدس

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، میزان فطره امسال را ۶۵۰ هزار ریال برشمرد و گفت: به حول و قوه الهی و اراده مردم اسلامی، به زودی شعار مرگ بر اسرائیل تبدیل به گلوله‌های آتشینی خواهد شد که این رژیم منحوس را محو خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین "سیدمحمدنبی موسوی فرد" در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه اهواز از حضور با ارزش مردم در راه پیمایی روز قدس سپاسگزاری کرد و گفت: باید بگویم که مثل همیشه خوش درخشیدید.

او افزود: استکبار جهانی باید بداند که تنها کشورهای اسلامی، نابودی رژیم صهیونیستی را مطالبه نمی‌کنند بلکه امروز همه وجدان‌های بیدار کف خیابان‌ها بودند.

امام‌جمعه اهواز گفت: مسوولان باید قدر این حضور را بدانند و به مردم بیشتر خدمت کنند.

او ادامه داد: میزان فطریه همان مبلغی است که دفتر مقام معظم رهبری اعلام کرده است. کمینه ۶۵۰ هزار ریال و بیشینه یک میلیون و ۸۰۰ هزار ریال است.

او اظهار کرد: در میدان مبارزه، اراده ای که قوی‌تر و خدایی تر باشد پیروز میدان است.

خطیب جمعه اهواز ادامه داد: در راهپیمایی امروز صحنه های زیبایی را مشاهده کردیم به گونه ای که بانوان ما فرزندان شیرخوار خود را در مسیر قرار دادند که نشان می دهد آینده متعلق به امت حزب الله است.

استاندار خوزستان:

مردم کشورمان خوی ددمنشانه رژیم صهیونیستی را دیدند

گزارشی از خروش مردم خوزستان در راه پیمایی روز قدس

استاندار خوزستان گفت: رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها می‌دانند هر وقت با جمهوری اسلامی درگیر شدند شکست خورده اند.

"علی اکبر حسینی محراب" امروز در حاشیه راه پیمایی روز جهانی قدس در اهواز، بازگوکرد: مردم وقتی دیدند اسرائیلی ها در شب بیست و یکم ماه رمضان، بهترین عزیزان ما را به شهادت رساندند، خوی ددمنشانه رژیم صهیونیستی را دیدند.

او افزود: مردم امروز با حضور پرشور در راهپیمایی خشم خود را از اسرائیل نشان دادند و امیدوارم این شعارها همان طور که حضرت امام فرمودند به نابودی‌ رژیم صهیونیستی ختم شوند.

استاندار خوزستان تاکید کرد: خود رژیم صهیونیستی و آمریکایی ها می دانند هر وقت با جمهوری اسلامی درگیر شدند شکست خورده اند.

او بیان کرد: امیدوارم رژیم صهیونیستی و آمریکا از این حضور پرشور مردم در راه پیمایی روز جهانی قدس درس بگیرند و از به شهادت رساندن زنان و کودکان در غزه دست بردارند.

در پایان، قطعنامه راه پیمایی روز جهانی قدس خوانده شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید