امروز:
چهارشنبه - 19 ارديبهشت - 1403
ساعت :

خوزستانی‌ها پای صندوق‌های رای آفتابی شدند

روز موعود فرا رسید و مردم ولایتمدار، شهیدپرور و متدین خوزستان همگام با مردم سراسر کشور از ساعات نخستین بامداد و آغاز فرایند رای‌گیری پای صندوق‌ها حضور یافته‌اند تا سهم و نقش خود را در همبستگی و اتحاد ملی در چشم جهان و جهانیان آفتابی کنند.

مردم غیور خوزستان، همواره در همه صحنه‌های دفاع مقدس تا مناسبات و بزنگاه‌های مهم سیاسی و اجتماعی کشور در صف نخست حضور بوده‌اند. این مردم همیشه ثابت کرده‌اند که برای حفظ و اعتلای ارزش‌های انقلاب اسلامی از جان و مال خود می‌گذرند و برای رسیدن به اهداف عالی انقلاب اسلامی جان فشانی خواهند کرد.

امروز پیر و جوان آمده‌اند و بی تردید حضور پرشور و بیشینه مردم در انتخابات، علاوه بر افزایش اعتبار کشور و خوش حالی و مسرت دوستان ایران اسلامی سبب یاس و ناامیدی بیشتر دشمنان خواهد شد.

هر رایی که امروز هر ایرانی در صندوق می‌اندازد یک موشک است که به قلب استکبار جهانی شلیک می‌شود و همانا شرکت در انتخابات گام نهادن در راه مسیر شهدا و پاسداری از آرمان‌های امام راحل، شهدا و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

به گزارش حبیب خبر، امروز ۱۱ اسفند، همزمان با سراسر کشور، سه هزار و ۵۳۳ شعبه اخذ رای در سراسر خوزستان آغاز به کار کردند. در استان سه میلیون و ۸۰۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند که از این شمار حدود ۶۰ هزار نفر رای نخستین هستند.

* ما پای آرمان‌های انقلاب می‌ایستیم

یک شهروند اهوازی پس از انداختن رای خود در صندوق اخذ رای در حسینیه ثارالله اهواز در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و ما پای آرمان‌های انقلاب می‌ایستیم و دین خود را ادا کنیم.

او ادامه داد: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و ادای تکلیفی است که بهتر است در ساعات نخستین انجام شود.

این شهروند با دعوت از مردم برای حضور پرشور عنوان کرد: از مردم اهواز دعوت می‌کنم که در انتخابات شرکت کنند، چرا که وظیفه معنوی ما به عنوان یک ایرانی حضور در جایگاه هایی است که سرنوشت کشور را رقم می زند. البته خوزستانی‌ها همیشه از جمله انتخابات و راه پیمایی‌ها و هر جا که باید حضور داشته باشند، پای انقلاب بوده و خواهند بود.

* تعیین سرنوشت و آینده کشور با حضور در انتخابات میسر می‌شود

یک شهروند دیگر نیز گفت: رای ما نشان‌دهنده این است که همه یکدل و هماهنگ هستیم و این همدلی همیشه در میان لُر و بختیاری و عرب و دیگر اقوام خوزستانی بوده است. تعیین سرنوشت و آینده استان و کشور با حضور در انتخابات میسر می‌شود.

* رای می‌دهیم تا مشکل ها حل شود

یکی دیگر از شهروند اهوازی بازگو کرد: ما برای پایداری و امنیت ایران به کوری چشم دشمنان امروز پای صندوق‌های رای حضور پیدا کردیم. آنچه ما را به اینجا می‌کشاند، فرمایشات مقام معظم رهبری است.

او گفت: ما برای حمایت از ایران و خون شهدا تا جان پای ایران ایستاده‌ایم. رای می‌دهیم تا مشکل ها حل شود.

* رای ما خون‌بهای شهدا است

یک شهروند دیگر نیز بیان کرد: رای ما خون‌بهای شهدا است؛ ما دنباله روی شهدا و مقام معظم رهبری هستیم. هر یک رای، یک‌ مشت محکم به دهان صهیونیست، آمریکا و تمام شبکه‌های اجتماعی ضدانقلاب آن‌ها است.

او ادامه داد: من معلم پایه دوازدهم هستم و شاگردانم رای اولی هستند. به دانش‌آموزان بسیار سفارش کردم که حضور پیدا کنند، رای دهند و در صحنه باشند و مشت محکمی به دشمن بزنند. اگر خانه گرد و غبار بگیرد، خانه را خراب نمی‌کنند بلکه آن را جارو می‌کنند؛ مردم پای صحنه بیایند تا افراد بهتری را به مجلس بفرستیم.

* ایران ما آباد است، آبادتر می‌شود

او گفت: درست است که از عملکرد برخی مسوولان راضی نبودیم اما باید با شناخت، افراد بهتری را به مجلس بفرستیم و کشور را آباد کنیم. نباید با دست خود دشمن را شاد و خانه خود را خراب کنیم؟ ایران ما آباد است، آبادتر می‌شود، آزاد است و آزادتر می‌شود و خون شهدا از جمله شهید سلیمانی نیز پایمال نخواهد شد.

منبع: ایسنا- فاطمه سعدیان

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید