امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 طالقانی: به مدیران و مربیان تیم‌ها فرصت بیش تری داده شود

اهواز/ حبیب خبر- سید مهدي ابوس:

عبدالکاظم طالقانی در نشست هم اندیشی رییسان هیات های فوتبال شهرستان‌ها و مسوولان کمیته های مختلف استانی هیات فوتبال خوزستان در آغاجاری لازم است به مدیران و مربیان تیم‌ها فرصت بیش تری داده شود.

به گزارش خبرنگار ما، در این نشست رییس هیات فوتبال خوزستان ضمن پاسخ به پرسش ها و مطالبات رییسان هیات های فوتبال شهرستان ها درباره عملکرد و برنامه های آتی این هیات سخن گفت.

"عبدالکاظم طالقانی" درباره فعالیت هیات های شهرستان ها ،توجه به برنامه‌های کمیته ها، بخصوص بخش بانوان و فوتبال ساحلی، انجام هر رده مسابقات شهرستان ها همراه با ثبت دقیق قرادادها و مدارک واقعی و تائید شده بازیکنان و مربیان در اتوماسیون، اهتمام هیات‌ها به گرفتن شناسه ملی و تکمیل ساختار هیات ریيسه و معرفی نواب رییس هیات های شهرستان را به عنوان اصلی ترین موضوع مورد تاکید قرار داد و به وضعیت نمایندگان فوتبال خوزستان درلیگ های مختلف کشور اشاره کرد.

او گفت: متاسفانه ما نه اجازه دخالت در مديريت تیمداری باشگاه ها و تیم های فوتبال حاضر در لیگ برتر داریم نه اجازه تیمداری درفوتبال؛ زیرا در آیین نامه فدراسیون فوتبال فقط اجازه ارایه توصیه یا دادن پیشنهاد ذکر شده است. لذا فقط موظف به توصیه هستیم.

 البته اخیرا در ارتباط رخ به رخ با مدیران عامل تیم های خوزستانی حاضر درلیگ برتر به صورت توصیه دغدغه های موجود را تشریح و خواستار توجه بیشتر همراه با تقویت جدی تیم‌ها در نیمه فصل دوم لیگ برتر شدیم.

طالقانی: به مدیران و مربیان تیم‌ها فرصت بیش تری داده شود

طالقانی افزود: اهالی فوتبال خوزستان مطمین باشند ما در حد توان و اجازه قانون، پیگیر جدی مطالبه هواداران تیم ها و پیشکسوتان فوتبال خوزستان خواهیم بود و هرگز نسبت به مشکل های رقم خورده در فضای نگران کننده تیم های استان بی اعتنا نخواهیم بود؛ اما با اميد و اعتماد به داشته های موجود و تقویت آن ها باید به مدیران و مربیان تیم‌ها فرصت بیش تری داده شود که ان شاالله با تلاش و بکار گیری تدبیر مديريتي از بحران موجود خلاص شوند.

رییس هیات فوتبال خوزستان ضمن تشکر ویژه از حیدری رییس هیات فوتبال و مسوولان اداره ورزش و شهردار آغاجاری در نحوه برگزاری این جلسه هم اندیشی استانی، خطاب به همه متولیان فوتبال شهرستان یاد آور شد: با برگزاری سمینار تخصصی آموزشی سامانه مدیریت فوتبال، ديگر همه فعاليت های هیات های فوتبال شهرستان ها از جمله برگزاری هر رده مسابقات رسمی یا ثبت قرادادهای نقل و انتقال می بایست به صورت روز شمار و دقیق در این سامانه ثبت شود.

طالقانی افزود: درج فعالیت و ارزش یابی هیات فوتبال شهرستان ها در سامانه، نه‌تنها برای هیات فوتبال خوزستان بلکه برای فدراسیون فوتبال نمایان خواهد شد و هیچ گونه کم‌کاری و بی توجهی و تاخیر پذیرفته نخواهد شد.

همچنین در این جلسه علی قاسمی دبیر کل هیات فوتبال خوزستان گزارشی از عملکرد هیات فوتبال استان در یک سال گذشته، همراه با دستاوردها و موانع پیش رو همراه با راهکارهای مناسب ارایه کرد.

 در ادامه گزارش عملکرد کمیته استعدادیابی و جوانان توسط مسوول این واحد بیان شد.

طالقانی: به مدیران و مربیان تیم‌ها فرصت بیش تری داده شود

دکتر "سیروس ناظرشاهی" مسایل مربوط به اردوهای استعدادیابی مدارس فوتبال و رده های جوانان در سراسر  خوزستان و آمار برگزاری مسابقات لیگ زیر ۱۴ سال را- که هم اکنون به صورت منظم با شرکت ۵۷ تیم و ۱۹۹۵ بازیکن در حال برگزاری است- ارایه داد.

 سپس با ارایه آمار قضاوت داوران خوزستانی در لیگ های مختلف استانی و کشوری  توسط "علی پورافشار" رییس کمیته و بیان گزارش عملکرد واحد آموزش مربیان و داوران فوتبال استان توسط "آذرحزین" رییس این کمیته، جلسه هم اندیشی دنبال شد.

از دیگر بخش های ارایه شده در نشست هم اندیشی رییسان هیأت های شهرستان های سراسر استان بحث و تبادل نظر با مسوولان کمیته های استانی درباره مسایل و ظرفیت های حوزه مدیریت خود بودکه بیشتر رییسان شهرستان ها خواستار توجه و همکاری بیشتر هیات فوتبال استان و نگاه حمایتی مدیران ارشد شهرستان حوزه خدمت خود شدند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید