امروز:
دوشنبه - 17 ارديبهشت - 1403
ساعت :

اهدای اقلام ورزشی به ۱۰۰ تیم فوتبال محلات اهواز 

اهواز/ حبیب خبر- سید مهدي ابوس:

یکصد تیم فوتبال محلات اهواز اقلام ورزشی گرفتند.

به گزارش حبیب خبر، در آیینی با حضور معاون سیاسی اجتماعی استانداری، شهردار مرکز خوزستان، اعضای شورای شهر اهواز، شهرداران مناطق، پیشکسوتان ورزش خوزستان و مسوولان ورزش محلات هشت‌گانه اهواز، در مرحله نخست اهدای بسته حمایتی ورزشی، به یکصد تیم فوتبال محلات  اهواز اقلام ورزشی شامل ۱۴ عدد پیراهن و شورت و سه عدد توپ اهدا شد.

اهدای اقلام ورزشی به ۱۰۰ تیم فوتبال محلات اهواز

 رییس شورای مرکزی محلات در این آیین- که به میزبانی سازمان فرهنگي ورزشی اجتماعی شهرداری برگزار شد- گفت: باتوجه به پیگیری های مستمر شورای مرکزی ورزش محلات اهواز و مساعدت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اهواز توانستیم مرحله نخست اهدای بسته حمایتی ورزشی را به تیم های فوتبال محلات اجرا کنیم ولی باتوجه به اینکه ما ۳۵۹ تیم فوتبال در محلات هشتگانه اهواز تحت پوشش داریم امیدواریم در آينده نزدیک مرحله دوم  بسته حمایتی ورزشی به دیگر تیم ها اهدا شود.

اهدای اقلام ورزشی به ۱۰۰ تیم فوتبال محلات اهواز

ایوب غزی افزود: در این آیین که بیشتر مربیان و مجریان فوتبال محلات حضور داشتند. اعلام شد: در روزهای آینده عملیات اجرایی ۱۰ زمین خاکی برای تامین روشنایی و سکو گذاری صورت خواهد گرفت.

اهدای اقلام ورزشی به ۱۰۰ تیم فوتبال محلات اهواز

او گفت: از توجه شهرداری و شورای شهر اهواز درحمایت از ورزش و تیم های محلات اهواز تشکر و قدردانی می کنم و از مسوولان امر تقاضامندیم درباره تثبیت زمین های خاکی مناطق ورزشی اهواز اقدام و حمایت جدی تری داشته باشند. ورزش محلات در حقیقت بانک سرمایه‌گذاری سود ده ورزش خوزستان است؛ به شرطی که مورد توجه قرار گیرد و نظامند شود.

همچنین یک پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: ورزش و فوتبال محلات نقش اساسی در پیشرفت فوتبال حرفه‌ای ما دارد، امروز که وضعیت جدول رده‌بندی لیگ برتر به ویژه جایگاه تیم‌های استان را می‌بینیم، غصه می‌خوریم.

اهدای اقلام ورزشی به ۱۰۰ تیم فوتبال محلات اهواز

سیاوش بختیاری‌زاده افزود: بخشی از شرایط امروز باشگاه‌های ما ناشی از توجه نکردن به استعدادهای محلات اهواز همچون آخراسفالت، ۱۶هکتاری، کوت‌عبدالله، زرگان و ملاشیه است؛ چرا که استفاده صحیح و به‌جایی از استعدادهای جوان نمی‌شود.

در ادامه معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهردار اهواز یکی از اولویت‌های اصلی حوزه مسوولیت شان را توجه و رسیدگی بیشتر به ورزش محلات دانست و گفت: از ظرفیت بی‌نظیر ورزش محلات آگاهیم و همواره برای خدمت به عزیزان ورزش محلات اهواز تلاش خواهیم کرد.

اهدای اقلام ورزشی به ۱۰۰ تیم فوتبال محلات اهواز

حجت‌الاسلام حمید رعیتی افزود: بازسازی زمین‌های چمن مصنوعی و تسطیح و سکوگذاری و نورپردازی زمین‌های خاکی سطح شهر اهواز را همچنان در دستور کار داریم و این پروژه‌ها را با جدیت جلو می‌بریم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید