امروز:
پنجشنبه - 13 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 یک شب زیبای فوتبالی در هفته دفاع مقدس رقم خورد

اهواز/ حبیب خبر- سید مهدي ابوس:

وقتی کار به دست کاردان و کاربلد سپرده شود؛ وقتی فضاي فوتبال ورزشی تفریحی در مسیر پرکردن اوقات فراغت قرار بگیرد و کار گروهی و عمومی باشد؛ حاصل اش یک فضاي ارزشی ورزشی جذاب، تماشاگر پسند و مردمی می شود؛ آن هم با حضور ده ها پیشکسوت ورزشی و مدیران مسوول استانی که شبی به یاد ماندنی را به یادگار می گذارند.

یک شب زیبای فوتبالی در هفته دفاع مقدس رقم خورد

 در سرآغاز هفته دفاع مقدس و به مناسبت گرامیداشت ۲۳۳ شهید والا مقام ورزشکار محله لشکرآباد یادواره فوتبال شهدای محله با مشارکت ۳۹ تیم فوتبال از ۲۸محله کلان شهر اهواز و شهرستان کارون به میزبانی خوب تیم اتحاد لشکرآباد برگزار شد.

در برگزاری این یادواره شورای ورزش لشکر آباد، کانون ورزش محلات اهواز، تربیت بدنی حوزه بسیج یک شهری و همراهی و حمایت بازرسی کل استان، اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، کمیته حفظ و نشر آثار شهداي ورزشکارخوزستان، واحد بسیج و امور ایثارگران شرکت برق منطقه ای خوزستان و شهرداری منطقه ۴ اهواز صمیمانه همکاری کردند.

یک شب زیبای فوتبالی در هفته دفاع مقدس رقم خورد

پس از برگزاری ۵۹ مسابقه فوتبال و احتساب تقریبی جذب و حضور ۱۸۰۰۰ تماشاگر  و فعال شدن هزار بازیکن و مربی و پرکردن ۲۰۰ ساعت فضاي تفريحی به منظور پرکردن اوقات فراغت جوانان محلات کم برخودار، سرانجام دوتیم شاهين آخر آسفالت و استقلال ملاشیه راهی دیدار نهایی شدند.

در بازی فینال تیم شاهین آخر آسفالت موفق به کسب عنوان قهرمانی گرامیداشت ۲۳۳ شهید ورزشکار منطقه لشکرآباد اهواز شد و استقلال ملاشیه مقام دوم را کسب کرد.

یک شب زیبای فوتبالی در هفته دفاع مقدس رقم خورد

 در پایان این مسابقات در آیینی با مجری گری دکتر مهدی جلالی از مجریان توانمند صدا و سیما مرکز خوزستان ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره ۲۳۳ شهید ورزشکار منطقه لشکرآباد و ایراد سخن از سوی سردار محمد طرفاوی از یادگاران دوران جبهه و جنگ، از عوامل اجرایی، تماشاگر نمونه، بهترین‌های مسابقات، داوران بازی فینال و زحمتکشان این مسابقات با اهدای تندیس، چفیه و شاخه گل قدردانی شد.

یک شب زیبای فوتبالی در هفته دفاع مقدس رقم خورد

همچنین قاسم طالب از تیم اتحاد با به ثمر رساندن ۸ گل آقای گل مسابقات شد. جهاد کارونی از تیم شاهین آخر آسفالت به عنوان فنی ترین و محمد عیاشی بازیکن ذوالفقار و موسی چنانی از تیم شاهین آخر آسفالت به عنوان پدیده های جوان معرفی شدند.

یک شب زیبای فوتبالی در هفته دفاع مقدس رقم خورد

 با اهدای جام قهرمانی به تیم شاهین آخر آسفالت به عنوان تیم قهرمان، جشن قهرمانی با آتش‌بازی و به مراتب منظم تر از فینال لیگ برتر فوتبال کشور برگزار شد که جا دارد به همه زحمتکشان و بانیان این آیین به یاد ماندنی خدا قوت و آفرین گفت.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید