امروز:
دوشنبه - 17 ارديبهشت - 1403
ساعت :

آمده ایم برای عذر خواهی و تلطیف قلوب

اهواز/ حبیب خبر- سید مهدي ابوس:

مدیرعامل باشگاه فولاد با حضور در هیأت فوتبال خوزستان گفت: حاج آقا! آمده ایم برای عذر خواهی وتلطیف قلوب.

دکتر شعبانی مدیرعامل، دکتر احمدی عضو ارشد هیات مدیره و دکتر مهدي پور مدیر آکادمی باشگاه فولاد خوزستان به طور غیر مترقبه وارد ساختمان هیات فوتبال خوزستان شدند.

 دکتر شعبانی مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان بسیار صمیمی و خودمانی خطاب به طالقانی رییس هیأت فوتبال خوزستان گفت: حاج آقا! آمده ایم برای عذر خواهی و تلطیف قلوب؛ رخصت ورود می خواهیم.

 عبدالکاظم طالقانی با گشاده رویی گفت: خوزستانی ها قدم میهمان را گرامی می دارند و حرمت گذار ارزش های اخلاقی هستند.

با ورود میهمانان ابتدا رییس هیات خیر مقدم گفت و خطاب به مدیر عامل باشگاه فولادخوزستان یاد آور شد: این حضور نشان از بزرگی و مرام و معرفت ارزشی ورزشی شما است. تیم فولاد خوزستان برند اول فوتبال خوزستان است و همه مردم استان این تیم را دوست دارند. ما هم جزیی از این مردم هستیم.

طالقانی افزود: تیم فولادخوزستان برای بنده سه بعد اجتماعی، مسیولیتی و شخصی دارد و در بعد مسوولیتی وظیفه دارم همه جوانب را در نظر بگیرم ما باید کلام و نقد هوادار را بشنويم. بنده قصد هتک حرمت به کسی را نداشتم. مقام و مرتبه تیم را برشمردم و خواسته اهالی فوتبال را بیان کردم؛ اما متاسفانه دوتن از اطرافیان سرمربی عامدانه حرف هایی زدند که جو را علیه خودشان متلاطم کردند.

او گفت: خوزستان و فضای فوتبال آن جای چنین کارها نیست. اهالی فوتبال خوزستان درک شان از فوتبال بالاست و همانند کارشناسان خبره همه چیز فوتبال را آنالیز می کنند و سره را از ناسره تشخیص می‌دهند.

آن آقایان فقط به بنده توهین نکردند بلکه به ارکان فدراسیون فوتبال هم تهمت و افترا زدند و بایدپاسخگوی اتهام هایی که مطرح کردند باشند و جا داشت شما در همان ابتدا به این مساله ورود می‌کردید.

البته اینک که قدم رنجه فرمودید و تشریف آوردید بنده این حضور را به فال نیک می گیرم و در مسیر رفع بحران قلمداد می‌کنم و امیدوارم شاهد برخورد انضباطي با مسببان این جریان تنش افرین  باشیم.

در ادامه مدیر عامل باشگاه فولادخوزستان در سخنانی گفت: هرگز راضی به این جو به وجود امده در فضای تیم فولاد نبودیم و ضمن رد آن رسما از حاج آقا طالقانی و همه آن هايي که در این چند روز نگران موضوع به وجود آمده بودند عذر خواهی می‌کنم و آمده ایم برای تلطیف قلوب و ایجاد فضاي دوستی و همدلی برای شروع مسیری که ان شاالله پایانش سرور انگیز باشد.

 هیات فوتبال خوزستان و اهالی فوتبال و پیشکسوتان فوتبال به ویژه هواداران فهیم خوزستانی مالکان اصلی تیم فولاد هستند و باید همه برای رسیدن به هدف مطلوب همدل و همراه باشیم. اگر کلامی بیان شد که باعث تکدر خاطر شما بزرگ خانواده فوتبال شده بنده عذر می خواهم و دست دوستی و رفاقت به سمت شما و اهالی فوتبال خوزستان و هواداران دراز می کنم و انتظار حمایت و همراهی و ایجاد آرامش داریم.

دکتر شعبانی: آمده ایم برای عذر خواهی و تلطیف قلوب

در پایان دکتر شعبانی مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان با دیده بوسی و گرفتن عکسی یادگاری در این محفل دوستی و آشتی کنان با رییس هیات فوتبال خوزستان، ایشان را رسما برای بازدید از باشگاه‌ فولادخوزستان دعوت کرد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید