در حضور ریاست فدراسیون و مدیرکل ورزش خوزستان؛

ایسوند، بر رکاب هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان نشست

 ایسوند، بر رکاب هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان نشست

اهواز/ حبیب خبر- سیدمهدی ابوس:

رییس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی خوزستان در آیینی انتخاب و معرفی شد.

 به گزارش حبیب خبر، مازیارناظمی در مجمع انتخاب ریاست هیات موتور سواری و اتومبیلرانی خوزستان در هتل تختی اهواز در سخنانی گفت: در سال جاری یکصد فرمول را اجرا خواهیم کرد و آموزش مهارت ها را در حوزه اجتماعی مد نظر قرار دادیم.

 ریاست فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی درباره جذب جوانان به این ورزش گفت: این هیات ها در ۳۱ استان فعالیت خوبی دارند و نشاط اجتماعی درحال گسترش است. ان شاالله در هیات خوزستان هم شاهد فعالیت چشمگیری باشیم. همه فرصت ها به سرعت مي گذرد باید تکلیف داشت. هر فردی انتخاب‌ شود مورد تائید فدراسیون خواهد بود و او را حمایت خواهیم کرد.

 * گشایش پیست موتور سواری اندیمشک در هفته دولت

 مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان در این مجمع در سخنانی با اظهار تاسف از این که نماینده ای از شهرستان ها در این مجمع وجود ندارد گفت:  فقط سه هیات فعال در شهرستان ها داریم و این یک عقب ماندگی است!

حمید بنی‌تمیم در ادامه با تاکید بر کنار گذاشتن خط کشی ها در هیات و تلاش در راه خدمت به ورزش و ایجاد و حاکم شدن دوستی ها از گشایش پروژه پیست موتور سواری اندیمشک در هفته دولت خبر داد.

 گفتنی است: علی حسینی یکی از کاندیداهای احراز رياست هیأت رسما انصراف خود را اعلام کرد.

اسکندر ایسوند دیگر کاندیدا در سخنانی ضمن اعلام اهداف کوتاه و بلند مدت خود گفت: اگر رای اعتماد بدهند مطمینن اهداف خوبی را برای فعال شدن هیات استان اجرا خواهم کرد.

ایسوند، بر رکاب هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان نشست

در ادامه اعضاي هیات رییسه به شرح زیر انتخاب شدند

مرضیه فتحی- سعید رحیمی- پیام سلطانی- حسین محمدوند و معرفت غلامی

همچنین با پایان رای گیری و شمارش آرا، "اسکندر ایسوند" با دریافت دوازده رای از ۱۷ عضو اصلی مجمع، به ریاست هیات موتور سواری و اتومبیلرانی خوزستان رسید.

در پایان مازیار ناظمی در سخنانی گفت: انتخابات خوبی صورت گرفت و از همه ورزشکاران خوزستانی تقاضا دارم مسوول جدید راحمایت کنند تا شاهد پیشرفت این رشته فعال ودوست داشتنی در خوزستان باشیم.

از مسوول انتخاب شده هم انتظار دارم در فضای موتور سواری و اتومیبل رانی هیات خوزستان همه را دعوت به کار و آشتی کند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید
Tagsحبیب خبر, مازیارناظمی, سیدمهدی ابوس, هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان, اسکندر ایسوند, حمید بنی‌تمیم