امروز:
يكشنبه - 16 ارديبهشت - 1403
ساعت :

هواپیمایی کارون مسافران را گلچین می کند!؟

کمتر کسی از وضعیت ولنگار این روزهای پروازهای هوایی بی اطلاع است. نه نظارتی بر روی قیمت بلیت، نه نظارتی روی کیفیت پروازها، نه حتا نحوه برخورد کارکنان شرکت های هواپیمایی با مردم.

اما در این میان، گویی شرکت هواپیمایی کارون دست همه را از پشت بسته است، روز گذشته ۳۰ اردی بهشت به خاطر تکمیل ظرفیت سایت های فروش بلیت، شماری از مردم جلوی دفتر فروش بلیط هواپیمایی کارون در تهران برای لیست انتظار و خرید بلیط تجمع کرده بودند.

در حالی مردم جلوی کانتر فروش حضور داشتند و با پاسخ بلیت نیست مواجه شدند که برای پرواز ساعت هجده تعداد ۱۰ بلیت را خارج از نوبت و سفارشی صادر شد. این رفتار زشت باعث اعتراض مردم به ویژه یک جوان عرب که پدر بیماری داشت شد؛ اعتراضی با زبان عربی که نه تنها اثری نداشت بلکه در عین وقاحت باعث خنده کارکنان فروش بلیت هواپیمایی کارون شد، خنده ای که اعتراض دوباره مردم را در پی داشت.

این وضعیت تا پرواز ساعت۲۱ ادامه داشت که رفتار زشت کارکنان این هواپیمایی در فروش بلیت سفارشی و خارج از نوبت و نوع ادبیات زننده آن ها با مردم باعث انتقاد مدیر رسانه تی بین از این وضعیت و گرفتن عکس از مردم در صف بلیت شد، که با پاسخ شخصی به نام شیخ لر در دفاع از نحوه فروش مواجه شد که این فروش بلیت ها از سوی مدیرعامل است و می گوید: «به پروانه زاده(مدیرعامل شرکت هواپیمایی کارون) بگویید زنگ بزند برای بلیت»

اما انگار انتقاد مدیر تی بین به مذاق آن ها خوش نیامد و در اقدامی زشت به همه افراد حاضر بلیت فروخته شد بجز مدیر تی بین و وقتی این اقدام باعث اعتراض مردم در صف شد در پاسخ شنیدیم: گفته اند شما را حذف کنیم.

شنیدن این پاسخ از زبان فروشنده بلیت باعث شد تا به دفتر مدیریت هواپیمایی کارون مراجعه کرده و به این رفتار اعتراض کنیم اما گویا کاملا در جریان موضوع بود و پاسخش همانی بود که خانم فروشنده بلیت گفت: "به شما بلیط نمی فروشیم بروید رسانه ای کنید. "

حالا باید از آقای پروانه زاده مدیرعامل هواپیمایی کارون پرسید: چه کسی گفته «گفته اند شما را حذف کنیم»  آیا پاسخ شما به انتقاد یک رسانه از وضعیت شرکت هواپیمایی تان در بی نظمی و رفتار زشت و زننده کارکنان تان با مردم به جای اصلاح و پوزش از مردم باید حذف و تحریم رسانه باشد؟

یعنی اگر ما منتقد شهرداری بودیم باید در اقدامی مشابه اقدام شما، دیگر شهرداری خدمات به ما ندهد؟ یا مثلا آب و فاضلاب آب آشامیدنی مان را به خاطر انتقاد قطع کند؟!

آقای پروانه زاده! ما همین طور جهان سومی هستیم، با این نوع رفتارها توسط کارکنان تان ما را به جهان دیگری پرتاب نکنید!

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید