امروز:
پنجشنبه - 13 ارديبهشت - 1403
ساعت :

وزیر ورزش و جوانان به خوزستان آمد 

وزیر ورزش و جوانان از گشایش و بهره برداری ۷۰ پروژه ورزشی امسال در خوزستان خبر داد.

 به گزارش "سیدمهدی ابوس" خبرنگار حبیب خبر، دکتر سید حمید سجادی، همراه با رییس جمهوری و شماری از اعضای هیأت دولت وارد خوزستان شد.

استقبال خوزستانی ها از وزیر ورزش و جوانان

 وزیر ورزش و جوانان امروز جمعه هشتم اردی بهشت ماه ۱۴۰۲ مورد استقبال مدیرکل ورزش وجوانان خوزستان و هیات همراه قرار گرفت و قرار است به نمایندگی از ریاست جمهوری با حضور در چند شهرستان مشکل ها و خواسته های مردم را بررسی و ضمن پیگیری، گزارش کامل آن را به ریاست جمهوری ارایه دهند.

وزیر ورزش و جوانان به خوزستان آمد

دکتر سجادی در این سفر ابتدا به شهرستان حمیدیه  رفت و از پروژه های ورزشی ورزشگاه شهدای این شهرستان دیدن  کرد.

ادای احترام وزیر ورزش به شهدای والامقام و گمنام شهرستان حمیدیه و بازدید از پروژه های عمرانی و رسیدگی به مسایل حایز اهمیت شهرستان شامل پروژه های آبفا، بیمارستان و ناحیه صنعتی از دیگر برنامه های وزیر ورزش به شهرستان حمیدیه بود.

وزیر ورزش و جوانان به خوزستان آمد

همچنین بازدید از پروژه زمین ورزشی شیبان و ورزشگاه ملاثانی، پروژه روشنایی ورزشگاه ویس و گشایش ۷۰ پروژه روستایی به صورت وبینار در روستای تل بومه (۱۷ هزار متر مربع آسفالت روستایی) از جمله برنامه های سفر یک روزه سجادی به خوزستان است.

وزیر ورزش و جوانان به خوزستان آمد

وزیر ورزش و جوانان در ادامه با حضور در اهواز از پروژه زمین چمن مصنوعی بزرگ شهید مدافع حرم علی محمد قربانی و ورزشگاه غدیر اهواز بازدید و از نزدیک وضعیت این پروژه ها را بررسی کرد.

وزیر ورزش و جوانان:

۷۰ پروژه ورزشی خوزستان امسال گشایش می یابند

وزیر ورزش و جوانان از گشایش و بهره برداری ۷۰ پروژه ورزشی امسال در خوزستان خبر داد.

 دکتر "سید حمید سجادی" در گفت و گویی اظهار کرد: مطالبات ورزشی وغیر ورزشی مردم با مرام و ولایت مدار شهرستان حمیدیه را حتما به ریاست جمهوری ارایه خواهم داد.

او گفت: خوزستان یک استان کاملا فوتبالی و فوتبال دوست است اما شاهد هستیم در کشتی فرنگی هم بسیار عالی کار کرده و مدال هاي خوش رنگی برای ورزش کشور کسب کرده است.

وزیر ورزش و جوانان به خوزستان آمد

او افزود: توسعه ورزش همگاني و بحث آموزش در ورزش خوزستان نمایان و قابل توجه است، به طوری که شاهد کسب مقام برتر این دو بخش به نام ورزش خوزستان هستیم.

دکتر سجادی در پایان این گفت و گو خاطرنشان کرد: برای ورزش خوزستان برنامه های خوبی در نظر گرفته شده و خوش حالم مدیری ورزشی در راس ورزش استان و نیز استانداری ورزشی و پیگیر در این استان حضور دارند.

وزیر ورزش و جوانان به خوزستان آمد

* بازدید وزیر ورزش از ورزشگاه غدیر اهواز

وزیر ورزش و جوانان از مجموعه ورزشگاه بزرگ غدير اهواز بازدید کرد.

 دراین بازید کیوان بابادی مدير عامل باشگاه استقلال خوزستان از وزیر ورزش خواست بانوان خوزستانی در ورزشگاه غدیر برای آخرین دیدار- که در حقیقت به صعود تیم استقلال خوزستان به لیگ برتر خواهد انجامید- حضور یابند که در پاسخ این درخواست مدیر عامل استقلال خوزستان، وزیر ورزش گفت پیگیری کنید ماهم مساعدت خواهیم کرد.

دکتر سجادی هم چنین از مجموعه ورزشی چند منظوره ۱۶ هکتاری دیدن کرد و سپس راهی شهرستان باوی شد.

* حضور وزیر ورزش و جوانان در شهرستان باوی

حضور وزیر ورزش و جوانان در شهرستان باوی

وزیر ورزش و جوانان و هیات همراه وارد شهرستان باوی شد.

دکتر سجادی در ابتدای ورود به مقام شامخ شهدای گمنام باوی در دانشگاه رامین با حضور مسوولان محلی ادای احترام کرد.

بازدید از پروژه زمین ورزشی شیبان، ورزشگاه ملاثانی، پروژه روشنایی ورزشگاه ویس و افتتاح ۷۰ پروژه روستایی به صورت وبینار در روستای تل بومه (۱۷۰۰۰ متر مربع آسفالت روستایی) از جمله برنامه های سفر یک روزه سجادی به استان خوزستان است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید