امروز:
يكشنبه - 17 تير - 1403
ساعت :

 قدردانی از داور صاحب نام فوتبال خوزستان و کشور

اهواز/ حبیب خبر- سید مهدي ابوس:

از تلاش‌ها و زحمات استاد قاسم شریفی پیشکسوت ارزنده و صاحب نام عرصه داوری فوتبال خوزستان و کشور در نشستی قدردانی شد.

با تصمیم کمیته پیشکسوتان ورزش همگاني خوزستان و کمیته حفظ و نشر آثار شهداي ورزشکارخوزستان و همکاری بی دریغ جمعی از ورزش نویسان و رسانه ملی استان و همراهی و همدلی دلگرم کننده پیشکسوتان شاخص ورزش مقرر شد: در سال ۱۴۰۲ سه‌شنبه ها به دیدار با پیشکسوتان در قید حیات ورزش، ملاقات با خانواده معزز شهدای ورزشکار و خانواده های پیشکسوتان متوفای ورزش اختصاص یابد.

پس از تنظیم و هماهنگی های لازم در نخستین گام، گروهی از پیشکسوتان شاخص رشته‌های مختلف ورزش خوزستان از جمله استاد لفته سه برادران، جواد فصیح فر، کریم بوستانی، سیاوش بختیاری زاده، بدر جابری، عبدالزهرا نعامی، غدير ویسی، ناصر مطلق، عباس منصوری، ناصر ترابیان ، قاسم دبیری ، سعید سعودي، جناب سلامت، بيژن نعیمی و عبد مزرعاوی راهی منزل استاد قاسم شریفی پیشکسوت ارزنده و صاحب نام عرصه داوری فوتبال خوزستان و کشور که مدتی است در بستر بیماری بسر می‌برد شدند.

در نشستی بسیار صمیمی از تلاش‌ها و زحمات تاثیر گذار این پیشکسوت فرهنگی ارزشي ورزشی در حضور اعضای خانواده محترم شان قدردانی شد.

 قدردانی از داور صاحب نام فوتبال خوزستان و کشور

 دراین نشست ابتدا استاد لفته سه برادران پدر معنوی فوتبال خوزستان در سخناني ضمن تشکر از بانیان طرح  سه‌شنبه ها با پیشکسوتان ورزش خوزستان خطاب به مسوولان ورزش و رییسان هیأت های ورزشی گفت: باید  توجهی اساسی نسبت به شان و منزلت پیشکسوتان ورزش شود.

 پیشکسوتان ورزش دنبال ترحم و صدقه گرفتن و تنگ کردن جای مدیران و دیگران- که به درون ورزش خزیدند- نيستند.

 پیشکسوت مطالبه گر حرمت، توجه و دلگرمی است و مطینن پیشکسوتان دارای تخصص مشاوران تاثیر گذار و خوبی برای ورزش خواهند بود؛ به شرطی که دیده شوند.

سپس استاد قاسم شریفی خطاب به حاضران گفت: امشب من حیات دوباره گرفتم. حضور شما برایم یک افتخار ورزشی دیگری شد. از توجه و حضور و اجرای طرح سه‌شنبه ها با پیشکسوتان- که سیدمهدی ابوس و عبد مزرعاوی بانی آن شدند-تشکر ویژه دارم و ضمن تائید فرمایشات استاد سه برادران امیدوارم مسوولان ورزش استان توجهی به پیشکسوتان داشته باشند.

 قدردانی از داور صاحب نام فوتبال خوزستان و کشور

 در پایان این دورهمی ارزشی، فرهنگی، ورزشی، لوح یادبود و هدایایی از طرف مجربان طرح سه‌شنبه ها با پيشکسوتان ورزش خوزستان تقدیم نخستین میزبان شد و تصاویری به یادگارگرفته شد.

سید مهدي ابوس

کمیته پیشکسوتان ورزش همگاني خوزستان و کمیته حفظ و نشر آثار شهداي ورزشکار خوزستان

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید