امروز:
سه شنبه - 4 ارديبهشت - 1403
ساعت :

معرفی ۹ کالای پرسود برای خرید از دبی ۲۰۲۳

کالاهای پرسود دبی را نمی‌توان به یک مورد محدود کرد؛ بنابراین اگر به فکر تجارت یا فریت بار مسافری از دبی هستید، اما هنوز نمی‌دانید که برای واردات کدام کالا پرسودتر و مناسب‌تر است موارد زیر را مطالعه کنید.

از دبی چه چیزی بخریم تا سود کنیم؟ بهترین کالای وارداتی از دبی را تنها نمی‌توان به یک مورد محدود کرد؛ اما اگر قصد سفر به امارات متحده عربی را دارید پیشنهاد می‌شود برای خرید کالا لیست کاملی از مراکز خرید و فروشگاه‌های آن تهیه کنید تا در سفر سردرگم نباشید.

 همان‌طور که می‌دانید در این کشور برندهای لوکس و لاکچری زیادی وجود دارند؛ بنابراین حسابی خود را برای خرج آماده کنید.

البته با این حجم از فروشگاه‌ها اگر هدف از سفر مشخص نباشد و ندانید که دنبال چه کالایی هستید حسابی گیج می‌شوید. همچنین توجه به این نکته ضروری است که برندهای لوکس و لاکچری دبی بسیار گران‌قیمت هستند.

* پرسودترین کالای وارداتی از دبی

کالاهای پرسود دبی را نمی‌توان به یک مورد محدود کرد؛ بنابراین اگر به فکر تجارت یا فریت بار مسافری از دبی هستید، اما هنوز نمی‌دانید که برای واردات کدام کالا پرسودتر و مناسب‌تر است در این مقاله به معرفی ۹ کالای پرسود برای خرید از دبی پرداخته ایم.

  1. پوشاک

واردات پوشاک از دبی یکی از محصولات پرسود است. پوشاک یکی از اصلی‌ترین نیازها به شمار می‌رود و در هر مناسبت افراد به نوع خاصی از آن نیاز دارند. همچنین باتوجه‌به رسم عید نوروز افراد همیشه تمایل به نو بودن دارند؛ بنابراین بازار پوشاک همیشه داغ است و می‌توان به‌عنوان یک محصول پربازده به آن نگاه کرد.

  1. خرید عطر و ادکلن

مهیج‌ترین بخش خرید از دبی واردات عطر و ادکلن از برندهای اصل است. خرید عطر و ادکلن از خریدهای منحصربه‌فرد و دوست‌داشتنی هستند که بوی آن به‌صورت مستمر یادآور سفری است که پیش‌تر داشته‌اید.

  1. شکلات

خوشمزه‌ترین بخش خرید از دبی واردات شکلات خوشمزه و لاکچری است. شکلات، یکی از شیرینی‌های موردعلاقه همگان است. این کالا انواع مختلفی در دبی دارد. عرب‌ها برای تهیه شکلات از شیر عرب استفاده می‌کنند. این شیر باعث می‌شود تا طعم شکلات بسیار لذیذتر شود.

  1. طلا

تجارت طلا در دبی بسیار زیاد صورت می‌گیرد. زیرا محبوب‌ترین قسمت خرید از دبی بازار طلای آن است. یکی از مزیت‌هایی که بازار طلای دبی را نسبت به ایران و سایر کشورها ارزان‌تر کرده است، کارمزد آن است که تقریباً بر روی هیچ طلایی کارمزد ساختی گرفته نمی‌شود و هزینه ساخت برای خریدار رایگان خواهد بود.

  1. خرید ادویه

بازارهای ادویه دبی محلی مناسب برای خرید انواع ادویه اصل بامزه منحصربه‌فرد است. بازار ادویه دبی از گذشته‌های بسیار دور تا به الان فعالیت کرده است و نزدیک به پنجاه سال قدمت دارد.

  1. لوازم‌خانگی

کمتر کسی است که متکی به کالای برقی ایرانی باشد یا دوست داشته باشد از وسایل خارجی برای چشم و هم چشمی خود استفاده کند.

 به همین خاطر به دلیل تحریم‌های اعمال شده، واردات کالا از دبی یا کشورهای دیگر با مشکل مواجه شده و در بعضی مواقع شاهد کمبود برخی لوازم‌خانگی در بازار هستیم؛ بنابراین اگر به دنبال بهترین کالا برای واردات هستید، لوازم‌خانگی به شما پیشنهاد می‌شود.

  1. لوازم‌یدکی خودرو

یک خودرو دائماً در استهلاک است و به دلایل مختلفی امکان خراب‌شدن آن‌ها وجود دارد. به همین دلیل در تعمیرگاه‌ها و مکانیکی‌ها می‌توانید شاهد ازکارافتادگی بسیاری از خودروهای ایرانی یا خارجی به دلیل کمبود قطعات باشید؛ بنابراین اگر به دنبال پرسودترین کالای وارداتی از دبی هستید، می‌توانید لوازم‌یدکی خودرو را انتخاب کنید.

  1. تلفن همراه و لوازم جانبی

لوازم جانبی موبایل همیشه مورد تقاضا هستند. ممکن است فردی در طول سال هیچ گوشی را عوض نکند، اما به دلایل مختلف نیاز به خرید شارژر، کیف گوشی، عینک و خیلی چیزهای دیگر دارد؛ بنابراین می‌توانید به واردات کالاهایی مانند تلفن همراه فکر کنید.

 مردم همیشه از این دستگاه استقبال کرده‌اند؛ چون در مد حرکت می‌کنند. ازاین‌رو می‌توانید از رجیستری گوشی موبایل به‌عنوان پرسودترین کالای وارداتی از دبی استفاده کنید.

  1. قطعات و وسایل الکترونیکی

در دنیای امروز قطعات الکترونیکی و کامپیوتری برای تمامی صنایع لازم و ضروری است. دبی یکی از بهترین شهر‌ها برای واردات قطعات الکترونیکی است.

در این شهر انواع گوناگونی از قطعات الکترونیکی با کیفیت‌های متفاوت وجود دارد حتی شما می‌توانید قطعات الکترونیکی خاص و منحصربه‌فرد را که در ایران موجود نیست، خریداری کنید.

* دیگر کالای پرسود وارداتی دبی

  • سنگ‌های قیمتی
  • ماشین‌آلات
  • مواد و کالاهای پلاستیکی
  • ذرت دامی
  • روغن دانه آفتاب‌گردان
  • لپ‌تاپ
  • و...

* مزایا واردات از دبی

واردات کالا از دبی مزایای بسیاری برای بازرگانان و تجار ایرانی دارد که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هزینه حمل‌ و نقل به دلیل نزدیکی مسافت ایران به دبی بسیار پایین است و این موضوع باعث شده تا بار‌های وارداتی با سرعت بیشتری به داخل کشور برسند.
  • برای ترخیص کالاهای وارداتی نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  • قیمت نهایی که برای خرید کالا پرداخت می‌شود، چندان بالا نیست و این به دلیل عدم نیاز به پرداخت عوارض گمرکی است.
  • به دلیل اینکه در سال‌های اخیر ایران مورد تحریم قرار گرفته، می‌توان از دبی به‌عنوان اصلی‌ترین مرکز به‌منظور واردات کالاهای مختلف استفاده کرد.

* در آخر

اگر قصد تجارت در بازار دبی را دارید باید با قوانین و مقررات گمرکی و ترخیص کالا از گمرک آشنا باشید. در غیر این صورت می‌توانید از شرکت‌های فعال در این زمینه کمک بگیرید.

 شرکت‌های بازرگانی معتبر با بهره‌گیری از متخصصان و کارشناسان متبحر، خریدهای خرد و کلان از کشور امارات را برای ایرانی‌ها با بهترین کیفیت در کمترین زمان و با قیمت مناسب و ارتباط با تأمین‌کننده اصلی برای علاقه‌مندان تجارت با امارات انجام می‌دهد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید