امروز:
پنجشنبه - 30 فروردين - 1403
ساعت :

 گرامی داشت دهمین سالگرد نوری خدایاری در اهواز

اهواز/ حبیب خبر- سید مهدي ابوس:

خیلی ها می پنداشتند که از دهمین سالگرد وفات زنده یاد نوری خدایاری پیشکسوت ارزنده و صاحب نام فوتبال خوزستان استقبالی نخواهد شد، اما همکاری صميمانه انجمن پیشکسوتان تیم ابوذر اهواز به همراه کمیته پیشکسوتان ورزش همگاني خوزستان،کمیته حفظ و نشر آثار شهداي ورزشکارخوزستان و انجمن فرهنگی ورزشی یاد یاران خوزستان وتصاویر گرفته شده توسط حاضران در مراسم سالگرد وفات نوری خدایاری این سؤال را در ذهن و کلام آن هایی که چنین می پنداشتند مطرح کرد: به راستي مگر نوری خدایاری به عنوان یک ورزشکار و بعد از آن پیشکسوت ورزش برای این مردم و پیشکسوتان ورزش چه کاری انجام داده که  یک ساعت زودتر از وقت اعلام شده مراسم‌ خود را بر سر مزار این زنده یاد رساندند.

گرامی داشت دهمین سالگرد نوری خدایاری در اهواز

 شماری هم که به هر دلیلی از جمله مشکلات کاری یا بیماری و کسالت نتوانستند حضور یابند از طریق تماس های تلفنی عذرخواهی ‌کردند.

تصاویر گویای این بود که مراسم دهمين سالگرد  نوری خدایاری به مراتب بهتر از سال های قبل و این بار بسیار باشکوه تر برگزار شد.

گرامی داشت دهمین سالگرد نوری خدایاری در اهواز

 در تصاویر همه از پیر وجوان آمده بودند، تیم فوتبال پیشکسوتان کرج با کلی صفا و صمیمیت به عنوان میهمان ویژه گرمی بخش این مراسم بود.

همچنین به جرات می‌توان نوشت از اکثریت رشته‌های ورزشی استان حداقل‌ چند نفر به عنوان‌ نماينده حضور داشتند؛ از تهران، اصفهان، قم و ایلام هم خود را به اهواز رسانده بودند و جالب ترین صحنه این مراسم‌ حضور دسته جمعی خانواده بزرگ زنده یاد نوری خدایاری از همسر و فرزندان و عروسان و دامادها گرفته‌ تا نوه های پرتلاش کم سن و سالش که جلوه هایی از بزرگی و منش جوانمردی این بزرگ مرد ارزشی فوتبال خوزستان را نشان داد.

گرامی داشت دهمین سالگرد نوری خدایاری در اهواز

 اما همه نگاه های حاضران به سمت آقا لفته سه برادران بود که به عنوان بزرگ این مراسم از بچه‌های اهواز می‌خواست برای آبرومندانه برگزار شدن مراسم تلاش بیشتری کنند تا کمبودی حس نشود.

 دراین مراسم رفاقت و صداقت مرام و معرفت و عشق به دوست و حفظ حرمت پيشکسوتان به زیبایی نمایان بود.

گرامی داشت دهمین سالگرد نوری خدایاری در اهواز

 همه آمده بودند که به خانواده نوری خدایاری در دهمین سالگرد وفات پدرشان بگويند: نوری خدایاری نام، کلام ومرام ارزشي اش فراموش نخواهد شد و این دلیل اصلی باشکوه برگزار شدن هرساله مراسم سالگرد این اسطوره اخلاق مدار است.

گفتنی است: مراسم باشکوه دهمین سالگرد وفات نوری خدایاری پیشکسوت ارزنده و صاحب نام فوتبال خوزستان صبح جمعه‌ ۱۹اسفند برسرمزار آن مرحوم با استقبال کم نظیر ده ها پیشکسوت ورزش خوزستان و میهمانان ویژه از سراسر خوزستان و چند استان‌ دیگر کشور برگزار شد.

گرامی داشت دهمین سالگرد نوری خدایاری در اهواز

 بعدازظهر همین روز یک دیدار دوستانه میان دوتیم پیشکسوتان کرج وتیم پیشکسوتان حسین کمایی اهواز در ورزشگاه فولاد خوزستان برگزار شد که در پایان تیم پیشکسوتان اهواز با دوگل میهمان کرجی خود را بدرقه کرد.

 در پایان جا دارد از همه کساني که دراین مراسم نقش سازنده داشتند تشکر ویژه ای شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید