امروز:
جمعه - 7 ارديبهشت - 1403
ساعت :

اهواز/ حبیب خبر- سیدمهدی ابوس:

رییس فدراسیون تکواندو در مجمع عمومي سالانه هیأت تکواندو استان قول داد برای بنای خانه تکواندو خوزستان کمک کند.

به گزارش حبرنگار ما، مجمع عمومي سالانه هیأت تکواندو خوزستان باحضور هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو  در محل هتل تختی اهواز برگزار شد.

ابتدا رییس هیات تکواندو خوزستان گزارشی در ۱۵ دقیقه آز عملکرد هیات را ارایه کرد.

عباس پورسلان گفت:  ۱۵درصد در آزمون ها  و ۱۰۰درصد در آموزش ها رشد داشتیم. درکسب مدال سال ۱۴۰۰مجموعا در مسابقات انفرادی و تیمی ۴۲ مدال و درسال ۱۴۰۱ تعداد ۶۹ مدال کسب کردیم.

او افزود: لیگ تکواندو  بانوان استان با  شرکت ۱۳ تیم راه اندازی شد. خوزستان پنجاه هزار تکواندو کار ثبت شده دارد که باید با انگیزه سازی و تامین زیر ساخت ها تکواندو را بیشتر فعال کرد.

* باید همه یکدل شویم

در ادامه یک پیشکسوت صاحب نام تکواندو خوزستان‌ در جلسه مجمع عمومی خطاب به اهالی تکواندو گفت: اگر خواستار پیشرفت واقعی تکواندو استان هستیم باید همه یکدل شویم مربیان باید حمایت کننده هیات استان باشند.

استاد شمس گفت: هیات فعلی قصد دارد همه را  به وحدت و همکاری دعوت کند. من روزگاری مخالف هیات بودم اما حالا باید به خاطر پیشرفت تکواندو همه اهالی تکواندو خیمه دوستی و مرام و معرفت و رفاقت و یکدلی دور هیات بسازند وتکواندو را به اوج برسانند.

او افزود: مربیان ضعف ها و نقاط قوت را بیان کنند. رییس هیات استان دست دوستی به طرف اهالی تکواندو دراز کرده او را باید یاری داد. من حاضرم پیشگام این حرکت می شوم.

بعد از سخنان استاد شمس و دعوت ايشان به همدلی و همراهی اهالی تکواندو، حاضران این استاد پیشکسوت ارزنده و صاحب ورزش خوزستان را تشویق کردند.

* برای بنای خانه تکواندو خوزستان کمک می کنیم

در ادامه رییس فدراسیون تکواندو ابتدا از حضور استاد شمس و دعوت اهالی تکواندو به همدلی و حمایت از هیأت تکواندو توسط ایشان تشکر کرد و قول داد برای بنای خانه تکواندو خوزستان کمک کند.

هادی ساعی گفت: من هرچی دارم از تکواندو است. می خواهم از این اعتبار برای پیشرفت تکواندو در سراسر کشور هزینه کنم.

او اظهار کرد: باید کار و تلاش کرد. از همه اهالی تکواندو خوزستان تقاضا دارم هیات استان را حمایت کنند.

او تصریح کرد: اگر مدیریت فعلی را هم قبول ندارید خودتان می‌توانید آن راکنار بگذارید. بنده با صراحت به عنوان مسوول مجمع به برادر تلاشگرم اقای پورسلان عرض می‌کنم اگر یک روز اهالی تکواندو خوزستان صلاح بدانند شما در راس امور تکواندو نباشید حتما باید بروید. اما امیدوارم یکدلی در فضای تکواندو جاری و ساری شود.

ساعی بر برگزاری لیگ تکواندو استان خوزستان تاکید کرد و افزود:  شما حالا در مسابقات کشوری تیم دارید باور کنید خیلی مشتاقم تیم خوزستان قهرمان شود. این را صادقانه عرض می‌کنم. سعی داریم ابتدا دنبال زیرساخت های هیات هاي استانی باشیم و مطمینن فدراسیون مساعدت خواهد کرد.

رییس فدراسیون تکواندو  از اینکه بانوان خوزستانی در تکواندو فعال تر از آقایان هستند ابراز خوش حالی کرد.

* تکواندو خوزستان شرایط میزبانی رقابت های کشوری را دارد

همچنین مدير کل ورزش و جوانان خوزستان در سخنانی از ارایه گزارش شفاف مالی هیات تکواندو تشکر ویژه کرد و گفت:  باید نخبگان را در ورزش جذب کنیم و اجازه ندهیم اختلاف در کار رخنه کند.

حمید بنی تمیم اظهار کرد: من دست مربیان و تلاشگران عرصه تکواندو را برای ایجاد همدلی و همراهی می بوسم. باید پیشکسوتان این رشته ورزشی پیش قدم شوند. من از منتقدان استقبال می‌کنم و پاسخ گو هستم. 

او خاطر نشان کرد: درب دفتر کارش و حوزه مدیریت اداره کل ورزش و جوانان خوزستان به روی همه باز است. تشريف بياورند؛ هر نقد یا پیشنهادی دارند ارایه دهند.

مدير کل ورزش و جوانان خوزستان از فدراسیون تکواندو تقاضای میزبانی انتخابی تیم ملی یا مسابقات کشوری را کرد و گفت: تکواندو خوزستان شرایط میزبانی را دارد و نیاز به شوک دارد و با همدلی می شود اتحاد و تحول در تکواندو به وجود آورد.

* انتقاد از هیات مدیره باشگاه‌های نفتی خوزستان

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در ادامه سخنان اش از وضعیت دو تیم صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر انتقاد کرد.

حمید بنی‌تمیم در حاشیه مجمع سالانه هیات تکواندو خوزستان در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت نامناسب دو تیم نفتی استان در لیگ برتر، اظهار کرد: من به شدت نسبت به عملکرد هیات مدیره این دو باشگاه نقد دارم و به نظر من تصمیماتی درخور وضعیت فوتبال استان و کشور نگرفته‌اند. اینکه باشگاه نفت آبادان با بازیکنی قرارداد می‌بندند و نسبت به نوع قرارداد بی‌اطلاع هستند و بعد ضرر چندین میلیاردی به باشگاه تحمیل می‌شود، اتفاق خوبی نیست.

او ادامه داد: شرایط درباره وضعیت باشگاه نفت مسجدسلیمان نیز به همین صورت است؛ مسئولان این باشگاه، سرمربی تیم استقلال ملاثانی را که موفق عمل کرده است برای دو، سه بازی جایگزین سرمربی سابق خود می‌کنند و ضمن اینکه به اعقتادم باعث ازهم پاشیده شدن استقلال ملاثانی شدند، خبر می‌رسد که دیگر نمی‌خواهند با اشکش همکاری کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: به اعتقاد من این دو باشگاه در تصمیم‌گیری‌هایشان باید از پیشکسوتان و افراد متخصص استفاده کنند زیرا در عمل نشان می‌دهند در تصمیماتشان تخصصی کار نمی‌کنند. امیدوارم این دو باشگاه جسارت من را ببخشند و حرف‌های من از روی دلسوزی است و قطعاا توقع مردم از من این است که به مشکلات این دو باشگاه رسیدگی کنم. توقع من این است که حتما باید از متخصصان فوتبال استفاده کنند تا به این صورت به ورزش استان و فوتبال آسیب وارد نکنند.

در پایان این آیین نشان فدراسیون تکواندو توسط هادی ساعی به مدير کل ورزش و جوانان خوزستان اهدا شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید