امروز:
شنبه - 12 خرداد - 1403
ساعت :

 در انتخابات رییس هیأت وزنه برداری خوزستان، سید علیرضا قریشی برای برای چهار سال دیگر انتخاب شد

 به گزارش حبیب خبر، در این انتخابات- که سجاد انوشیروانی ریاست فدراسیون وزنه برداری به همراه بهداد سلیمی نایب رییس فدراسیون و ۲۴ نفر اعضای اصلی مجمع حضور داشتند- یکی از نامزدان انتخابات در سخنانی گفت: از اندیکا برای خدمت به ورزش وزنه برداری آمدم. برنامه هم دارم. برگزاری مسابقات منظم استانی برای کشف استعدادهای درخشان و انگیزه سازی برای همه اهالی وزنه برداری.

 صادق شهبازی برگزاری مسابقات بزرگسالان استان- کلاس‌ های آموزشی برای مربیگری و داوری- پیگیری مشکل های وزنه برداری شهرستان‌ ها- تقدیر از قهرمانان و پیشکسوتان و جذب و آشتی آنان با وزنه برداری استان را بخشی از برنامه های خود اعلام کرد و افزود: آمدیم تا به وزنه‌برداری خدمت کنیم و از زحمات جناب دکتر قریشی هم تشکر می‌کنم.

در ادامه دیگر نامزد انتخابات گفت: عملکرد هشت ساله خود را مکتوب ارایه دادم که‌ اعضای محترم مجمع مطالعه بفرمایند.

دکتر سیدعلی رضا قریشی افزود: بنده و نوع کارم  برای همه اهالی وزنه برداری آشکار و شفاف است. اميدوارم اگر مجددأ رای اعتماد مجمع را به دست آورم برای بهتر شدن وزنه‌برداری خوزستان خادم و فرزند و شاگرد شايسته ای باشم و نقاط  ضعف‌های قبلی را به نقطه قوت تبدیل کنم تا ان شاالله شاهد شکوفايي بیشتر وزرنه برداری خوزستان باشیم .

او گفت: بنده هشت سال به وزنه‌برداری خوزستان خدمت کردم. برنامه های مکتوب ارایه دادم وکارهای انجام شده برای وزنه‌برداری استان را دراین کلیپ پخش‌ شده به معرض دید شما اعضای محترم مجمع انتخابات ریاست هیأت وزنه‌برداری ارایه دادم. اگر لایق رای اعتماد هستم رای دهید.

پس از سخنان دو نامزد انتخابات، رای گیری به عمل آمد که از ۲۴ رای داده شده سید علیرضا قریشی با ۱۴رای اعتماد اعضای مجمع، مجددا برای  چهار سال دیگر به عنوان ریاست هیات وزنه برداری خوزستان انتخاب شد و صادق شهبازی ده رای آورد.

باپایان  یافتن رای گیری، بلافاصله آقای صادق شهبازی نامزد دیگر این انتخابات بر نحوه درج نام دکتر قریشی در برگه رای‌گیری اعتراض کرد و گفت: باید نام صحيح و شناسنامه ای ایشان "سید علیرضا قرشی" درج مي شد لذا خواستار رای گیری مجدد شد.

سجاد انوشیروانی سرپرست‌ فدراسیون وزنه‌برداری و رییس مجمع ضمن‌ موافقت‌، دستور رای‌گیری مجدد اعضای مجمع را صادر کرد که این بار پس رای گیری مجدد، سید علیرضا قرشی- که به قریشی معروف و محبوب شده است- با اخذ ۱۴ رأی اعتماد به عنوان ریاست هیأت وزنه‌برداری انتخاب شد و صادق شهبازي همان ۱۰ رای را کسب نمود.

مجری برنامه از طرف سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری ورییس مجمع تذکر داد هیچ کدام از رای دهندگان حق عکس گرفتن از برگه رای داده  شده خود را ندارند

درهنگام رای دادن اعضای مجمع، سکوت خاص همراه با پخش موزیک آرامش بخشی حاکم بر فضای مجمع بود.

در پایان رای گیری مجری برنامه از شهدای عالی مقام ورزش وزنه برداری و بزرگان و پیشکسوتان شاخص این رشته ورزشی با ذکر نام یاد کرد و حاضران در مجمع به یاد این بزرگواران صلوات فرستادند.

در ادامه این آیین، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در سخنانی بر ضرورت همدلی و رفع اختلاف ها در هیات تاکید کرد و گفت: دکتر قریشی از انتقادها استقبال کند و برای بهتر شدن انتقادها مد نظر قرار بگیرد.

حمید بنی تمیم افزود: اهالی وزنه برداری  با هم همدل شوند. هیات با فدراسیون وزنه‌برداری بیشتر ارتباط و هماهنگی داشته باشد.

خبرنگار: سیدمهدی ابوس

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید