امروز:
يكشنبه - 30 ارديبهشت - 1403
ساعت :

دعوت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از اصحاب رسانه و فرهنگ و هنر استان جهت شرکت در سامانه سلامت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از اصحاب رسانه، مطبوعات و فرهنگ و هنر استان برای شرکت در سامانه salamat.gov.ir و ثبت اطلاعات خود و اعضای خانواده دعوت کرد.

به گزارش حبیب خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محمد جوروند با اعلام این خبر اظهار کرد: در شرایط فعلی که همه جامعه به نوعی با بیماری کرونا درگیر هستند، سامانه salamat.gov.ir برای رفاه حال هموطنان عزیز و به منظور غربالگری افراد مشکوک به بیماری کووید-۱۹ (COVID-۱۹) راه اندازی شده است.

وی با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار رسانه ها در بحران کنونی،افزود: از رسانه ها و اصحاب فرهنگ و هنر استان تقاضا داریم به سامانه salamat.gov.ir مراجعه و اطلاعات خود را به همراه اعضای خانواده ثبت کنند.

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در خوزستان از اصحاب رسانه، مطبوعات و هنرمندان استان درخواست کرد در خصوص این سامانه به مردم اطلاع رسانی کنند و ادامه داد: باید در خصوص این سامانه به همه مردم اطلاع رسانی شود تا اطلاعات خود را ثبت کنند تا به جای مراجعه به مراکز درمانی و جلوگیری از هر گونه ازدحام که خود سبب انتشار ویروس کرونا می گردد، از طریق سامانه salamat.gov.ir با وارد کردن شماره ملی خود به سوالات ساده خود ارزیابی بیماری کووید-۱۹ پاسخ داده و راهنمایی لازم را مطابق آخرین دستور عمل های وزارت بهداشت دریافت نمایند.

جوروند ضمن تکریم و تقدیر از جامعه دلسوز پزشکی و پرستاری که در خط مقدم مبارزه با این مسئله حضور دارند و اصحاب رسانه و مطبوعات استان که همواره منشاء اطمینان بخشی برای سلامت جامعه بوده و بازویی توانمند برای اطلاع رسانی و همکاری با مسئولان استان محسوب می شوند، تصریح کرد: امیدوارم با تلاش های صورت گرفته،بزودی شاهد بازگشت سلامت و آرامش به تمام کشور باشیم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید