امروز:
يكشنبه - 30 ارديبهشت - 1403
ساعت :

nonhighslide

به مناسبت بزرگداشت هفته شهید و با هدف ترویج فرهنگ ایثارو شهادت دفتر امور ایثارگران وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اقدام به برگزاری جشنواره فرهنگی ـ هنری ایثار در سطح ستاد و استان‌های وزارتخانه متبوع کرده است.

به گزارش وب سایت حبیب خبر، بخش ویژه این جشنواره به ابعاد مختلف زندگی پرثمر و شهادت عزتمند سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خواهد پرداخت؛ بنابراین از همه همکاران علاقمند در سطح کشور دعوت به عمل می‌آید تا با ارسال آثار خود به دبیرخانه این جشنواره، در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد تلاش کنند.

موضوعات جشنواره شامل فرهنگ ایثار و مقاومت، گردشگری جنگ (راهیان نور)، نماز و شهدا و حجاب و شهدا است.

شرایط اختصاصی شرکت در بخش‌های مختلف جشنواره شامل موارد زیر است:

 

بخش عکس‌نوشته (ویژه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی)

  1. عکس‌نوشته‌ها باید در ابعاد 14 در 14 سانتی‌متر و با دی‌‌پی‌آی 150 باشد.
  2. ملاک ارزیابی و ارزش‌گذاری عکس‌نوشته‌ها براساس استفاده از تصاویر تولیدی، رعایت اصول فنی، کیفیت تصویر است و محتوای عکس‌نوشته نیز باید براساس موضوعات جشنواره باشد.
  3. برگزارکننده مسابقه حق استفاده از همه آثار ارسالی را با ذکر نام صاحب اثر، در نشریات، فضای مجازی و نمایشگاه وزارتخانه دارد.
  4. ارسال آثار برای یک نفر حداکثر تا 10 اثر بلامانع است.
  5. آثار ارسالی از شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم، به ویژه عکس‌هایی که برای نخستین بار ارسال می‌شوند در داوری‌های از امتیاز بیشتری برخوردار است.
  6. عکس‌هایی که همراه با زیرنویس صحیح و به جا باشند، هنگام داوری از امتیاز و اولویت بیشتری برخوردار خواهند بود.

 

شرایط عمومی:

  1. ارسال اثر و شرکت در جشنواره به منزله اعلام مالکیت اثر توسط ارسال‌کننده است. درصورت اثبات خلاف این موضوع در هر مرحله، اثر ارسال‌شده حذف شده و ارسال‌کننده پاسخگوی همه مسئولیت‌های قانونی، اخلاقی و عرفی آن خواهد بود و برگزارکننده مسئولیتی در قبال چنین عملکردی از سوی ارسال‌کننده نخواهد داشت.
  2. ارسال آثار برای همه همکاران شاغل در سطح ستاد و استان‌ها آزاد است.

 

گاه شمار جشنواره:

  • تاریخ ارسال آثار تا دهم اسفندماه 1398
  • تاریخ داوری و اعلام نتتایج از 15 تا 18 اسفندماه 1398
  • تاریخ برگزاری آئین پایانی 19 اسفندماه 1398

 

نحوه ارسال آثار:

علاقه مندان شرکت در جشنواره می‌توانند به منظور ارسال آثار خود از راه پیام‌رسان "بله" و "واتساپ" به شماره 09224712467 و یا آدرس پست آلکترونیکی ستاد اقامه نماز وزارتخانه این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید اقدام کنند.

به نفرات برتر این جشنواره شش کمک هزینه سفر به کربلای معلی و سه کمک‌هزینه سفر به مشهد مقدس اعطاء می‌شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید