مسوول واحد ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خبر داد:

عرضه ۳۶ عنوان از تازه‌های نشر بنیاد حفظ آثار خوزستان در نمایشگاه کتاب

نمایشگاه کتاب

 مسوول واحد ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان از عرضه ۳۶ عنوان از تازه‌های نشر بنیاد حفظ آثار استان در چهاردهمین نمایشگاه کتاب خورستان به علاقه‌مندان خبر داد.

به گزارش حبیب خبر، "ستاره عرفانی" با اشاره به آثار شاخص عرضه شده در غرفه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، اظهار کرد: در میان این آثار، در حوزه کودک و نوجوان، کتاب «چادری برای عصمت» نوشته رقیه آذرنگ، «براتون می‌نویسم» نوشته فاطمه عالی‌نژاد و «جایی برای گلدان‌ها» نوشته مرجان ظریفی در نمایشگاه امسال وجود دارد.

عرفانی ادامه داد: اثر دیگر «خط خیز ظفر» خاطرات رزمندگان گردان مالک اشتر است که هادی ظهراب‌زاده آن را گردآوری کرده و در نمایشگاه امسال عرضه شده است. کتاب «به وقت کبوتر» با موضوع چیستی، ویژگی‌ها و ابعاد شعر دفاع مقدس و همچنین مجموعه شعر «باد و سنجاقک» از فرهنگ دشتی از دیگر آثار بنیاد حفظ آثار استان در نمایشگاه امسال هستند.

مسوول واحد ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در پایان گفت: در مجموع انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیش از ۱۰۵ عنوان کتاب در نمایشگاه امسال حضور دارد.

 

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید