امروز:
پنجشنبه - 13 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 

ريیس حوزه هنری خوزستان از تبدیل سینما بهمن و اُکسین اهواز به پردیس سینمایی برای نخستین بار در خوزستان خبر داد و گفت: این دو سینما بازسازی و چهار تا پنج سالن چند منظوره به هر کدام از آنها اضافه می شود.

«حجت الاسلام سید شهاب الدین طباطبایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، از بازسازی سینماهای بهمن و اُکسین اهواز خبر داد و اظهار کرد: این سینماها که متعلق به حوزه هنری خوزستان و با بهره برداری موسسه سینمایی بهمن سبز حوزه هنری کشور در شهر اهواز هستند، بازسازی می شوند.

رئیس حوزه هنری خوزستان با بیان اینکه این دو سینما قدیمی هستند و نیاز به بازسازی آنها به شدت احساس می شد افزود: در مذاکراتی که با رئیس موسسه سینمایی بهمن سبز کشور داشتیم مقرر شد دو سینمای بهمن و اُکسین اهواز به پردیس سینمایی تبدیل شوند و نخستین پردیس های سینمایی  خوزستان باشند.

حجت الاسلام طباطبایی با اشاره به اینکه در اهواز کمبود سالن های هنری و چند منظوره با ظرفیت و امکانات بالا ضروری است اضافه کرد: با توجه به کمبود محل تمرین و اجرای تئاتر، گالری ها، اجرای کنسرت ها، نمایشگاه های هنری و ... در اهواز، تصمیم به انجام این کار گرفته شد.

وی تصریح کرد: طی جلساتی، مصوب شد این سالن ها جهت رفاه حال مردم عزیز و علاقه مند به فرهنگ و هنر و همچنین پاسخگویی به سلیقه های مختلف در آن واحد به این سینماها اضافه شود.

رئیس حوزه هنری خوزستان با بیان اینکه بر این اساس سه سالن به سینما اکسین و پنج سالن به سینما بهمن اضافه می شود عنوان کرد: بعد از بازسازی سینما اُکسین دارای چهار سالن و سینما بهمن دارای ۶ سالن می شود و برنامه این است از راهروی های سینماها به عنوان گالری ها و نمایشگاه های نقاشی و سایر آثار تجسمی استفاده شود.

وی بازسازی این سینماها را در بازه زمانی ۶ ماه تا یک سال دانست و ابراز کرد: مدت زمان بازسازی این سینماها توسط شرکت بهمن سبز اعلام شده که امیدواریم در زمان مقرر این سینماها جهت استفاده هنرمندان و علاقه مندان و عموم مردم به پایان برسد.

رئیس حوزه هنری خوزستان در پایان خاطر نشان کرد: علاوه بر 2 سینمای بهمن و اکسین اهواز، یک سالن نیز به هر کدام از سینماهای آزادی آبادان و نخل خرمشهر که زیرنظر حوزه هنری هستند اضافه می شود

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید