امروز:
شنبه - 6 مرداد - 1403
ساعت :

بوعذار: آموزش حرفه‌ای پنج روزه بازیگری یک شوخی است!یک فعال فرهنگی آموزش صحیح و حرفه‌ای پنج روزه بازیگری را یک شوخی دانست و گفت: این آموزش بیشتر به دورهمی شباهت دارد تا دوره آموزشی علمی!

 به گزارش حبیب خبر، "مصطفی بوعذار" در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: شوربختانه نظارتی بر دوره‌های آموزشی از سوی متولیان فرهنگی استان نمی‌شود و برنامه منسجمی برای گذراندن اوقات فراغت نیست و هر سازمان، نهاد و کانونی به صورت جزیره‌ای عمل می‌کند که نتایج مطلوبی درپی نخواهد داشت.

 او تصریح کرد: امور تربیتی پیش‌نیاز امور آموزشی است که با حضور برخی افراد غیرموجه به عنوان استاد تاثیرات منفی بر کودکان و نوجوانان خواهد گذاشت و هر استادی در حقیقت استاد واقعی نیست.

 کارگردان برتر جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به سوءاستفاده از علاقه جوانان به بازیگری هشدار داد و با اشاره به چالش کلاس‌های آموزشی غیراصولی در برخی مکان‌های متعارف، گفت: فضای برخی کلاس‌های آموزشی گاهی غیراخلاقی است و خانواده‌ها حق دارند نگران فرزندان خود باشند.

بوعذار بیان کرد: آموزش صحیح و حرفه‌ای پنج روزه بازیگری یک شوخی است و بیشتر به دورهمی شباهت دارد تا دوره آموزشی علمی.

مدیر انجمن تیاتر شاهد اهواز تاکید کرد: خانواده‌های اهوازی فرزندان خود را به هر دوره آموزشی بازیگری و تئاتر نسپارند و با تحقیق و بررسی پشتوانه علمی و عملی افراد را با دقت دنبال کنند و اجازه بهره‌برداری سودجویان را ندهند.

این کارگردان تیاتر، فصل تابستان را بهترین فرصت برای یادگیری کودکان و نوجوانان در عرصه هنر خواند و یادآور شد: برخی از خانواده‌ها برای انتخاب دوره‌های آموزشی رشته‌های هنری نگران و سردرگم هستند زیرا هر سازمان و نهادی خود را متولی آموزش هنری می‌داند و با حضور افراد بدون پشتوانه اقدام به برگزاری کلاس آموزشی می‌کنند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید