امروز:
دوشنبه - 18 تير - 1403
ساعت :

عطر رضوی، خوزستان را فرا گرفته است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: چهاردهمین جشنواره شعر بین المللی شعر عربی رضوی و محافل شعر آیینی ارادت رضوی فرصت عرض ارادت شاعران و عاشقان به ساحت مقدس امام رضا (ع ) و اهل بیت (ع ) است.

به گزارش ۲۴ اردی بهشت ۱۴۰۳ حبیب خبر، "مجید منادی" که در شب شعر ارادت رضوی در بهبهان سخن می گفت، افزود: جشنواره شعر رضوی در خوزستان به عنوان یک استان امام رضایی و دروازه ورود تشیع و حضرت امام رضا (ع)  با قدمگاه هایی در شهرهای مختلف یک  ظرفیت ارزشمند برای ارتباط با جهان اسلام محسوب می شود.

او گفت: ظرفیتی که با برگزاری این محافل به دست آمده فرصت بهره‌مندی اهالی فرهنگ دوست خوزستان و شهرهای فرهنگی آن مانند بهبهان را از ادبیات و معارف مذهبی فراهم می کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با قدردانی از برگزارکنندگان این محفل ارزشمند با اشاره به ویژگی شعر ولایی در میان شاعران استان بر لزوم تداوم سلسله نشست ها و کارگاه های آموزشی با هدف کشف استعداد و رشد و بالندگی شاعران و دلدادگان اهل بیت (ع) تاکید کرد.

 گفتنی است: محفل شعر فارسی آیینی ارادت رضوی از سلسله برنامه های جشنواره شعر رضوی به زبان عربی شنبه ۲۲ اردی بهشت در محل مجتمع آفاق بهبهان برگزار شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید