امروز:
شنبه - 15 ارديبهشت - 1403
ساعت :

منادی: آثار هنرمندان میراث ماندگار نسل‌های آینده است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: هر ارزش و رویداد درآمیخته با هنر، ماندگار است و آنچه برای نسل‌های آینده تبدیل به میراث می‌شود، آثار هنری‌ و سروده های شاعران است.

 به گزارش حبیب خبر، "مجید منادی" در آیین چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها در شوشتر، با قدردانی از هنرمندان حوزه ادبی که به موضوعات دینی و ملی می‌پردازند، گفت: هنرمندان با پرداختن به موضوعات دینی، ملی استفاده از ودیعه‌ای که خداوند در وجودشان قرارداده میراث گران‌بهایی را ماندگار می‌کنند.

منادی گفت: هر ارزش و رویدادی که با هنر درآمیخته شود، ماندگار و آنچه برای نسل‌های آینده میراث می‌شود، آثار هنری و سروده های شاعران است.

او ادامه داد: با توجه به اینکه ما در دوره حافظ، سعدی، فردوسی و سایر شاعران نبودیم، نمی دانیم چه رخ داده است؛ اما کلام هنر است که دهه‌ها عبور می‌کند و آنچه باقی می‌ماند آثار هنری و فرهنگی و میراث غنی ما مانند شاهنامه است.

منادی با ابراز امیدواری برای نگه‌داشتن میراث ماندگار فرهنگ و هنر ابراز امیدواری کرد بتوان به این میراث بیفزاییم و به نسل آینده انتقال دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان یکی از راه‌های پیشبرد این میراث ارزشمند را برگزاری رویدادهای ادبی برشمرد و افزود: برگزاری چنین برنامه‌ها و رویدادهایی گسترش و تداوم دهنده این مسیر است.

منادی گفت: خوزستان در امر فرهنگ و ادب ید طولایی دارد و افرادی همچون حبیب الله معلمی و قیصر امین‌پور نمونه شاعران پیشرو و بالنده استان هستند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید