امروز:
جمعه - 28 ارديبهشت - 1403
ساعت :

نشست ادبی فولاد و ابریشم در اهواز  

همایش و نشست ادبی فولاد و  ابریشم با کوشش مدیریت مدارس فولاد اهواز برگزار شد.

به گزارش ۲۴ اسفندماه "حبیب خبر"، همایش و نشست ادبی فولاد و ابریشم با محوریت مدارس مجموعه صنایع فولاد و میهمانانی از مدارس بهار و شاهد امامحمد باقر چهارشنبه ۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ برپا شد.

در این نشست- که استاد "بلدی" (شاعر) استاد امیر محمدزاده (مدرس)، استاد ایوب بهرام (نویسنده و مدرس داستان) حضور داشتند- آقای "عطایی" مدیر مدرسه پسرانه امام حسین فولاد در سخنانی با اشاره به چشم انداز بلند مدت این حرکت ادبی در ماه ها و سال های آینده از ترسیم نقشه راه در این کار بزرگ خبرداد.

نشست ادبی فولاد و ابریشم در اهواز

سپس استاد بلدی درباره شعر و جایگاه آن در مدارس سخن گفت و در ادامه "ایوب بهرام" مدرس و نویسنده در سخنانی به بازشکافی انواع ادبی پرداخت و بر نکته هایی تاکید کرد.

همچنین استاد "محمد زاده" مدرس و دبیر نشست در سخنانی درباره داستان و شکل گیری آن در نوشته، شعر و دلنوشته، خاطره نویسی و تک نگاری سخن گفت.

 نشست ادبی فولاد و ابریشم در اهواز    همایش و نشست ادبی فولاد و  ابریشم با کوشش مدیریت مدارس فولاد اهواز برگزار شد.  به گزارش حبیب خبر، همایش و نشست ادبی فولاد و ابریشم با محوریت مدارس مجموعه صنایع فولاد و میهمانانی از مدارس بهار و شاهد امامحمد باقر روز چهارشنبه ۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ برپا شد.  در این نشست- که استاد بلدی(شاعر) استاد امیرمحمدزاده(مدرس)، استاد ایوب بهرام(نویسنده و مدرس داستان) حضور داشتند- آقای عطایی مدیر مدرسه پسرانه امام حسین فولاد در سخنانی با اشاره به چشم انداز بلند مدت این حرکت ادبی در ماه ها و سال های آینده از ترسیم نقشه راه در این کار بزرگ خبرداد.  نشست ادبی فولاد و ابریشم در اهواز   سپس استاد بلدی درباره شعر و جایگاه آن در مدارس سخن گفت و در ادامه

در ادامه دعوت شدگان- که از پنج آموزشگاه پسرانه و دخترانه حضور داشتند- به نوبت آثار خود را خواندند تا بررسی شود.

در پایان این نشست- که از ساعت ۱۰ صبح تا یک بعد از ظهر ادامه داشت- جناب عطایی مدیر مجموعه از باشندگان در نشست قدردانی کرد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید