امروز:
دوشنبه - 31 ارديبهشت - 1403
ساعت :

یک نیشکری (هنرمند سال خوزستان) شد

در آیین پایانی چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار خوزستان، "علی اکبر فلاحی"، هنرمند نیشکری به عنوان هنرمند سال خوزستان معرفی شد.

به گزارش حبیب خبر، فلاحی که سرپرست گروه سرود زهرائیون است، سابقه فعالیت‌های هنری متعددی در زمینه سرود و موسیقی انقلابی دارد؛ این گروه با تولید آثار فاخر، در سطح استان و کشور درخشیده و نوای دلنشین‌شان، مورد استقبال مردم قرار گرفته و در شبکه‌های اجتماعی بارها بازنشر شده است.

در آیین پایانی جشنواره مردمی فیلم عمار خوزستان که با حضور خانواده شهدا، اقشار مختلف مردم، اهالی هنر و رسانه در سالن اصلی سینما اکسین اهواز برگزار شد، هدیه معنوی پرچم شهید قربانی، از شهدای مدافع حرم خوزستان، به این هنرمند نیشکری اهدا شد.

این هنرمند خوزستانی به همراه گروه سرودش، تاکنون در حسینیه معلّی شبکه سه سیما، جشنواره بین المللی رسام، جشنواره عمّار، آستان قدس رضوی، مسجد مقدس جمکران و مراکز فرهنگی و هنری لبنان، سوریه، بحرین و اجرا داشته‌ است.

«مدال خدمت»، «مردان ولایت»، «ماه منیر»، «امیر‌‌الفتح» و «سرباز وطن» بخشی از سروده‌ها و نماهنگ‌های تولیدی این گروه است. گروه بین‌المللی سرود زهرائیون تاکنون بیش از ۴۰ اثر با موضوعات ملی، مذهبی و مقاومت اسلامی به زبان‌های فارسی، عربی و انگلیسی تولید کرده که در سیمای ملّی و مناسبت‌های مختلف پخش شده است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید