امروز:
شنبه - 29 ارديبهشت - 1403
ساعت :

تحقق وعده دولت سیزدهم در تکمیل خانه هنرمندان اهواز 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خواستار حمایت  وزارت فرهنگ و سازمان برنامه و بودجه از تکمیل کامل خانه هنرمندان در اهواز شد.

به گزارش حبیب خبر، "مجید منادی"، در آیین بهره برداری اولیه از خانه هنرمندان در اهواز ضمن تبریک عید مبعث پیامبر گرامی اسلام (ص) اظهار کرد: خدا را شاکریم که امروز خانه هنرمندان اهواز به عنوان یکی از تجلی های فرهنگ و هنر در استان بهره برداری می شود.

او افزود: از زمانی که کلنگ ساخت خانه هنرمندان اهواز در سال ١٣٨١ بر زمین زده شد، تاکنون ٣٠٠ میلیارد تومان برای تکمیل این مجموعه فاخر و ارزشمند هزینه شده است که بیش از نیمی از این هزینه در دولت سیزدهم با رویکرد عدالت محوری در اجرای پروژه های فرهنگی صورت گرفت.

منادی بر ضرورت اتمام کامل این پروژه فرهنگی در بهره برداری هنرمندان و اصحاب رسانه تاکید کرد و گفت: امید است مجموعه وزارت فرهنگ  و سازمان برنامه و بودجه از خانه هنرمندان حمایت کنند تا این مجموعه با ظرفیت صد درصدی در اختیار هنرمندان گرامی قرار گیرد.

مدیر کل فرهنگ ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به ظرفیت های ارزشمند خدادادی استان خاطرنشان کرد: به صنایع و نعمات خداوندی در استان می بالیم اما سرمایه اصلی ما، مردم پیشگام و اهالی فرهنگ و هنر هستند که در مواقع لزوم تمام قد وارد میدان می شوند.

 منادی در پایان ابراز کرد: استاندار خوزستان و رییس سازمان برنامه و بودجه استان نیز همواره به اهالی فرهنگ و هنر لطف داشته و برای بهره برداری از این مجموعه تلاش فراوانی داشتند.

گفتنی است: در بخشی از این آیین، نمایندگان انجمن‌های سینمایی، نمایش، مطبوعات، فعالیت‌های قرآنی، کانون‌های مساجد، ادبیات (شعر و داستان)، موسیقی، خوشنویسی، مد و لباس مطالبات خود را در حوزه فعالیت خود مطرح کردند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید