امروز:
دوشنبه - 31 ارديبهشت - 1403
ساعت :

برنامه نمایش فیلم‌های جشنواره فجر در خوزستان

برنامه نمایش فیلم‌های چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر خوزستان اعلام شد.

به گزارش حبیب خبر، ۱۷ فیلم برگزیده چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در سه سینمای اکسین، هلال و ساحل از ۱۶ تا ۲۲ بهمن در اهواز روی پرده می‌روند.

فیلم نبودنت به کارگردانی کاوه سجادی حسینی روز دوشنبه در سانس‌های ۱۸:۰۰ و ۲۰:۳۰ در سینما اکسین و سینما ساحل و سه‌شنبه در سانس‌ ۲۰:۳۰ در سینما هلال نمایش داده می‌شود.

فیلم دروغ‌های زیبا به کارگردانی مرتضی آتش زمزم روز دوشنبه در سانس‌های ۱۸:۰۰ و ۲۰:۳۰ در سینما اکسین و چهارشنبه در سانس ۱۸:۰۰ در سینما ساحل نمایش داده می‌شود.

فیلم آغوش باز به کارگردانی بهروز شعیبی روز دوشنبه در سانس‌های ۱۸:۰۰ و ۲۰:۳۰ در سینما هلال، سه‌شنبه در سانس‌ ۲۰:۳۰ در سینما اکسین، جمعه در سانس ۲۰:۳۰ در سینما ساحل نمایش داده می‌شود.

فیلم نوروز به کارگردانی سهیل موفق روز دوشنبه در سانس‌ ۲۰:۳۰ در سینما هلال و پنج‌شنبه در سانس ۱۸ در سینما ساحل نمایش داده می‌شود.

فیلم ظاهر به کارگردانی حسین عامری دوشنبه در سانس ۲۰:۳۰ در سینما ساحل، چهارشنبه در سانس ۱۸:۰۰ در سینما هلال، پنج‌شنبه در سانس ۲۰:۳۰ در سینما اکسین نمایش داده می‌شود.

فیلم آپاراتچی به کارگردانی قربانعلی‌ طاهرفر سه شنبه در سانس ۱۸ در سینما اکسین و سینما ساحل نمایش داده می‌شود.

فیلم شه‌شوار به کارگردانی حسین نمازی سه‌شنبه در سانس ۱۸ در سینما هلال، چهارشنبه در سانس ۲۰:۳۰ در سینما ساحل نمایش داده می‌شود.

فیلم بهشت تبهکاران به کارگردانی مسعود جعفری سه‌شنبه در سانس ۲۰:۳۰ در سینما ساحل، پنج‌شنبه در سانس ۱۸ در سینما هلال نمایش داده می‌شود.

فیلم شکار حلزون به کارگردانی محسن جسور چهارشنبه در سانس ۱۸:۰۰ در سینما اکسین، پنج‌شنبه در سانس ۲۰:۳۰ در سینما هلال، شنبه در سانس ۲۰:۳۰ در سینما ساحل نمایش داده می‌شود.

فیلم قلب رقه به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور چهارشنبه در سانس ۲۰:۳۰ در سینما اکسین، جمعه در سانس ۱۸ سینما هلال، شنبه در سانس ۲۰:۳۰ در سینما ساحل نمایش داده می‌شود.

فیلم آسمان غرب به کارگردانی محمد عسگری پنج‌شنبه در سانس ۱۸ در سینما اکسین، جمعه سانس ۲۰:۳۰ در سینما هلال، یکشنبه سانس ۱۸ در سینما ساحل نمایش داده می‌شود.

فیلم پرویز خان به کارگردانی علی ثقفی جمعه در سانس ۱۸:۰۰ در سینما اکسین و شنبه در سانس ۲۰:۳۰ در سینما هلال نمایش داده می‌شود.

شمشیر و اندوه به کارگردانی عمادرحمانی، مهرداد جمعه در سانس ۲۰:۳۰ در سینما اکسین و یکشنبه در سانس ۱۸:۰۰ در سینما هلال نمایش داده می‌شود.

فیلم باغ کیانوش به کارگردانی رضا کشاورز روز شنبه در سانس ۱۸:۰۰ و یکشنبه در سانس ۲۰:۳۰ در سینما هلال نمایش داده می‌شود.

تابستان همان سال به کارگردانی محمود کلاری روز شنبه در سانس ۲۰:۳۰ در سینما اکسین نمایش داده می‌شود.

فیلم احمد به کارگردانی امیر عباس ربیعی یکشنبه در سانس ۱۸:۰۰ در سینما اکسین، پنج‌شنبه در سانس ۲۰:۳۰ در سینما ساحل نمایش داده می‌شود.

فیلم رویاشهر به کارگردانی محسن عنایتی یکشنبه سانس ۲۰:۳۰ در سینما اکسین و سینما ساحل نمایش داده می‌شود./منبع: ایسنا

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید