امروز:
شنبه - 29 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 شادباش مدیر کل فرهنگ به هنرمندان تیاتر خوزستان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پی درخشش بی نظیر هنرمندان تیاتر استان در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر منطقه ای کشور در شیراز پیامی صادر کرد.

به گزارش حبیب خبر، "مجید منادی"، درخشش هنرمندان تئاتر این استان را در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر منطقه ای کشور در شیراز و راه یابی نمایش های « اول شخص مفرد» از اندیمشک و « سایلنت هملت سایلنت» از اهواز برای حضور در چهل و دومین دوره جشنواره بین المللی تیاتر فجر را به هنرمندان استان و گروه های اجرایی این نمایش ها شادباش گفت.

در این پیام آمده است:

"برگزاری مجدد جشنواره های منطقه ای تیاتر فجر موجب رونق تئاتر در استان های کشور و نشانه اهمیت و جایگاه ویژه ای است که مرکز هنرهای نمایشی به تیاتر در استان ها دارد .

انتخاب دو اثر نمایشی این استان در جشنواره منطقه ای و درخشش در کسب عناوین برتر کلیه بخش های جشنواره موجب سربلندی و مباهات برای جامعه‌ فرهنگ و هنر و هنرمندان خوزستان است.

صمیمانه این موفقیت‌ چشمگیر که در سایه تلاش های صادقانه هنرمندان استان و گروه های نمایشی راه یافته میسر شده است، به جامعه فرهنگی و هنری استان، به ویژه هنرمندان، اصحاب هنر، گروه های نمایشی شرکت کننده از استان در این جشنواره و عوامل اجرایی نمایش های راه یافته  شادباش می گویم.

امیدواریم با همدلی و همراهی اهالی فرهنگ و هنر گام های مؤثری در تعالی هنر خوزستان برداریم."

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید