امروز:
يكشنبه - 17 تير - 1403
ساعت :

دست اندرکاران جشنواره تئاتر خوزستان شناخته شدند

دبیر، دبیر اجرایی و اعضای هیات بازبینی ۳۵مین جشنواره تئاتر خوزستان شناخته شدند.

به گزارش حبیب خبر، "مجید منادی" مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در حکمی "سیدامین سپهریان" را به عنوان دبیر سی‌و پنجمین جشنواره تئاتر خوزستان منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

"نظر به تجارب مفید و ارزشمند جناب عالی در عرصه‌های نمایشی، به موجب این ابلاغ شما را به عنوان دبیر سی‌ و پنجمین جشنواره تئاتر خوزستان منصوب می‌نمایم.

امید است به بهره گرفتن از تجربه‌های گران سنگ هنرمندان استان، شاهد برگزاری با شکوه این رویداد در قالب جشنواره باشیم."

دست اندرکاران جشنواره تئاتر خوزستان شناخته شدند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان همچنین "علی بنائیان" را به عنوان دبیر اجرایی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

"نظر به توانایی و تجارب مفید و ارزشمند جناب عالی در عرصه‌های فعالیت‌های فرهنگی و هنری، به موجب این ابلاغ شما را به عنوان دبیر اجرایی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان منصوب می نمایم.

امید است با استعانت از پروردگار متعال در انجام امور محوله موفق و پیروز باشید."

همچنین دبیر سی ‌و پنجمین جشنواره تئاتر خوزستان از مشخص شدن اعضای هیات بازبینی این جشنواره خبر داد.

 سید امین سپهریان اظهار کرد:  عبدالرضا سواعدی، مجتبی رستمی‌فر و رضا شیرازی به عنوان اعضای هیات بازبین آثار سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان منصوب شدن.د

او افزود: هیات بازبینی این جشنواره از روز شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ به مدت هشت روز آثار شرکت‌کننده از شهرهای مختلف استان را تماشا و در پایان آثار منتخب خود را برای شرکت در بخش صحنه‌ای و خیابانی این رقابت معرفی می‌کننند.

او درباره بازبینی آثار گفت: در روز شنبه ۱۳ آبان شهرهای باغملک و ایذه، روز یکشنبه ۱۴ آبان شهرهای بهبهان و امیدیه، روز دوشنبه ۱۵ آبان شهرهای ماهشهر و بندر امام خمینی (ره)، سه‌شنبه ۱۶ آبان خرمشهر، چهارشنبه ۱۷ آبان آبادان، پنجشنبه ۱۸ آبان شهرهای شوش، دزفول، شوشتر و اندیمشک، روز جمعه و شنبه ۱۹ و ۲۰ آبان شهر اهواز آثارشان مورد بازبینی قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید